Gå til innhold

Noen som har sett Black Swan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg litt om innholdet og hvordan den er. Har ei venninne som ikke tør å se den fordi ei hun kjenner syntes den var bestialsk...

Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har sett den og synes den var veldig bra! En av de bedre filmene jeg har sett i det siste. Den var jo litt "skummel" og den spiller på psyken, men bestialsk synes jeg vel er å ta litt i... Anbefales :)

Skrevet

Jeg syns den var veldig bra, men litt skummelt siden jeg så den alene.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Den er kjempebra :-)

Selv hoppet jeg opp i fanget til han jeg så den sammen med mens jeg gaulet "DET ER SKUMMEEELT!", men det er jo en del av opplevelsen, og noe av det som gjør filmen så bra. Black Swan er en film jeg virkelig anbefaler!

Skrevet

Jeg likte den ikke. Fin dansing, teit story. Bestialsk kvalifiserer den ikke til.

Skrevet

Jeg hadde ikke sett traileren og visste ingenting om den. Gikk ut av kinoen med måpende munn. Synes den var utrolig bra.

Skrevet

Jeg ble litt satt ut av noen av sexscenene, jeg er visst blitt en prippen gammel dame :)

Ellers var den helt grei.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Sexscenen etter festen (kan vel ikke røpe for mye her hehe) var suupersexy. Det var like før jeg skled av stolen. Hehehe.

Skrevet

Virkelig? Jeg syntes den var skikkelig usexy og onaniscenen ble jeg virkelig pinlig berørt av. Som sagt, begynner nok å bli en prippen gammel dame ;)

Gjest happy mom:)
Skrevet

Den var veldig bra.

En av de beste filmene jeg har sett på lenge.

Skrevet

Finnes sexscenen på Youtube eller ; ) ?

Ble veeeeeeeeeldig nysgjerrig nå...

Nå er det 3 venninner som ikke tør å se den....ikke pga. sexscenene altså...

Skrevet

Da kjenner jeg at jeg gleeeeeder meg til å se den.. jeg er ikke prippen=;-) He he

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor man ikke skal tørre å se den? Det er ikke en skummel film, men den er ubehagelig,

Skrevet

Har tydeligvis venninner med frynsete nerver : (

Gjest thricane
Skrevet

den ble litt for kaotisk for min del. mye musikk og raske bilder for å få frem poenget, litt som inseption

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Onaniscenen var forsåvidt også av en egen verden. Ohoi, som jeg har tenkt på akkurat det i ettertid! ;-))

Men vi har vel forskjellige utgangspunkt, kanskje.

Skrevet

Utgangspunkt? Som i preferanser?

Tror mitt problem var vel så mye folkene rundt meg i kinosalen. Det er ikke alle familiemedlemmer det er kult å se på sex med.. Hehe..

Skrevet

da har jeg sett den : )))

Syntes den var veldig bra : ) Elsker slike filmer og DIGGA sexscene...hihi

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Preferanser er kanskje mer riktig ja, jeg fant ikke ordet jeg letet etter, hehe. Jeg tror jeg også hadde blitt ille berørt hvis jeg hadde sett scenen med jentesex sammen med mamma... ;-) Hoho.

Skrevet

Jeg så halve filmen, men mistet helt interessen etter en stund. Burde kanskje gitt den en sjangse... Men som flere jeg kjenner som har sett den, så sier de den nok er blitt mest populær pga sexscenene, og det er jo ikke uvanlig at en film kommer høyt opp på popularitetslistene pga sex.

Skrevet

Jeg likte den ikke KUN pga. den da...var jo bare noen få minutter av filmen...

Likte å se hvordan hun jobbet for å bli perfekt og hvorpå hun klikket underveis...+ den gale moren da..lo jo faktisk endel under filmen også . )

Noen liker den, mens andre liker den ikke..

Syntes det var fin musikk og vakkert å se balletten også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...