Gå til innhold

Kva syns du om denne tomannsboligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er da ikke nøye hva jeg synes.

Skrevet

Lurer på kva du gjer på eit nettforum hvis du ikkje vil dele synspukt/erfaringar med andre?

Nokon med normal folkeskikk som vil svare?

Hi

Skrevet

Syns dere den er stor nok til 2 voksne og 2 barn?

Egentlig lyst på større, men beliggenheten til dette huset er perfekt!

Hi

Skrevet

Jeg synes det huset så kjempeflott ut, og tror absolutt det er stort nok til 2 voksne og 2 barn. Lyst og fint :)

Skrevet

Kjempefin! Jeg skal på visning :D

Skrevet

Har skjønt det er ein del Førde-folk på dib:) Då treffast vi på visninga då...

Hi

Skrevet

Kor bur du no då? Vi bur på Viebøen i samme type hus, men berre 98 kvm, Lyst nærmare sentrum og på større plass. Dette huset har iallefall soveromma vi treng, og t.o.m loftstove. Skulle helst hatt enebolig, men med prisane her i byen kan eg vel berre glømme det!

Hi

Skrevet

Vi bor på Ytre Hafstad i en 2-mannsbolig på ca 100 kvm. Det er for lite, og den er veldig upraktisk med mye trapper. Jeg drømmer om flat tomt :) Vi har egentlig lyst på enebolig vi også, men da må man helst vinne i lotto først :)

Skrevet

Ja, svigerinna mi har nettopp kjøpt enebolig i Bergen som er billigare enn i Førde. Det seier litt!

Har du ungar som har begynt på skule? Vi har ei som begynner neste år, så vi har lyst å flytte før den tid så vi slepp å bytte skule. Område vi vurderer er (i prioritert rekkefølge) Toene, Ytre Hafstad, Slåtten, Hornnes.

Hi

Skrevet

Størrelsen må jo holde i massevis for to voksne og to barn,

Og jeg kunne ogsåå valgt en tomannsbolig istedet for en enebolig, dersom det var fin uteplass, men denne uteplassen her var trist med den veggen som er satt opp, hadde følt meg innesperret av å sitte i hagen og glo rett i den veggen

Skrevet

Syntes det var fint, likte godt kjøkkenet. Holder sikkert kjempefint for 4, men for noen priser!

Skrevet

Veldig fin:) Og eg er over gjennomsnittet intr. i hus! Den verka praktisk, samtidig som den var triveleg. Må da vere stor nok til 4???

Men å kalle Førde ein by? Hehehehe

Skrevet

Nei, jeg har ikke unger som går på skole enda. Har bare ett barn på 15 mnd :)

Skrevet

Då har du jo litt tid på deg. Så då treng du ikkje kjøpe huset "mitt";) Neida, hadde vel ikkje rekna med å vere aleine på visning. Det er jo fullt hus på sjølv dei simplaste hus om dagen.

Hi

Skrevet

men denne har du da lagt inn før..?

Skrevet

Den var kjempefin! Nå er ikke jeg kjent i Førde da,jeg er mer kjent i Gaupne og Skjolden i Sogn.

Har familie der.

Skrevet

Nei... Hvis den har vært her før må det ha vært nokon andre som har lagt den ut. Men den kom ikkje på Finn før igår trur eg, så det er i tilfelle litt rart.

Hi

Skrevet

Vi har jo egentlig det, men jeg orker ikke tanken på avt en unge til i dette huset :)

Skrevet

Nei, det skjønner eg. Er jo greit å flytte før ungane får venner og knytter seg til plassen. Vi ser at det blir ei utfordring for oss. Korleis liker du deg på Ytre Hafstad ellers då? Som sagt ein av plassane vi vurderer dersom det ikkje blir Toene på oss.

Hi

Skrevet

Jeg liker meg godt her, men vi kjenner ikke så mye naboer rundt her da. Jeg har bare bodd i Førde i 3 år.

Men det er veldig greit at det er så nærme sentrum, skoler og barnehage.

Også er det kjempeflott utsikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...