Gå til innhold

Gratulerer til oss i september-klubben som...

Anbefalte innlegg

ein etter ein entrer inn i 2. trimester, og lukke til til dåke andre som det dessverre ikkje gjekk for denne gongen. Sjølv har eg min første dag i 2. trimester i dag, og begynner endeleg å slappe av og tenke at dette kjem til å gå bra. Var på UL på torsdag, og fekk til beskjed at alt såg perfekt ut:-) Hadde ein spontanabort i november noko som har gjort denne graviditeten ekstra bekymrigsfull. Håper vi alle følgjer kvarandre inn i 3. trimester òg, og heilt fram til ein problemfri fødsel!

Fortsetter under...

Trur den var 5.47 cm lang. Eg spurte ikkje om kjønn, men eg ønsker å få vite det på den ordinære ultralyden. Fekk beskjed om at nakkefolden var heilt normal, sjølv om han sa at han eigentleg ikkje fekk lov til å sjå etter det. Svever i lykkerus no. Kor lang var din baby då?

Hei dere, da "fant" jeg endelig septemberklubben jeg også, og gratulerer meg selv og dere andre med å være i 2. tri jeg også :) Så spennende at du fikk vite at alt så fint ut, gleder meg vilt til ordinær ul jeg og å vite kjønn også, spennende tid fremover! Dette er vel det beste trimesteret sier alle så da er det bare å nyte det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...