Gå til innhold

Gratulerer til oss i september-klubben som...


spar ess

Anbefalte innlegg

ein etter ein entrer inn i 2. trimester, og lukke til til dåke andre som det dessverre ikkje gjekk for denne gongen. Sjølv har eg min første dag i 2. trimester i dag, og begynner endeleg å slappe av og tenke at dette kjem til å gå bra. Var på UL på torsdag, og fekk til beskjed at alt såg perfekt ut:-) Hadde ein spontanabort i november noko som har gjort denne graviditeten ekstra bekymrigsfull. Håper vi alle følgjer kvarandre inn i 3. trimester òg, og heilt fram til ein problemfri fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg også:):)

Vi har termin samme dag. Jeg var også på ultralyd på torsdag. hehe!

Hvor stor var babyen din? Fikk du vite kjønn?

Var utrolig godt å få vite at alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den var 5.47 cm lang. Eg spurte ikkje om kjønn, men eg ønsker å få vite det på den ordinære ultralyden. Fekk beskjed om at nakkefolden var heilt normal, sjølv om han sa at han eigentleg ikkje fekk lov til å sjå etter det. Svever i lykkerus no. Kor lang var din baby då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da "fant" jeg endelig septemberklubben jeg også, og gratulerer meg selv og dere andre med å være i 2. tri jeg også :) Så spennende at du fikk vite at alt så fint ut, gleder meg vilt til ordinær ul jeg og å vite kjønn også, spennende tid fremover! Dette er vel det beste trimesteret sier alle så da er det bare å nyte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...