Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Amandus..

 

Min mamma sier hun har hengt seg opp i dette navnet,og sier at jeg må kalle min gutt det,om jeg noen gang får en gutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent som nettopp har fått en gutt skal ha Amandus som mellomnavn til babyen. Jeg trodde de tulla når de sa det, gudskjelov sa jeg det ikke høyt for det var visst ramme alvor.

Jeg tenker på sangen Amandus var en dukkemann, og lange fine bukser hadde han...

 

 

Skrevet

Litt barne-tv sært, vet ikke. Egentlig tenkte jeg bare på "anus" da jeg leste navnet, så ikke'no for meg.

Skrevet

Kjenner en Amandus på 4 år, men tenker også på barnesangen om dokkemannen

Skrevet

Det er kjempefint! At noen husker Amandus dukkemann gjør jo ingenting. Set er utrolig mange navn knyttet opp til bøker og slikt. Tøydukke Anna, Albert Aberg, båten Elias, toget Thomas osv... normale, kjempefine og mye brukte navn, som ikke er belastende for barnet selv om disse figurene heter det. Amandus er søtt på en baby og kult på en voksen. :)

Skrevet

Hadde det høyt på lista mi:) Digger det navnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...