Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 http://i36.tinypic.com/sws3z8.jpg Hvis reultatet kommer opp etter ca 3 min? Dette er ikke min, men den mest like jeg fant på google.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Den der ser veldig positiv ut i mine øyne hvertfall
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Gurimalla, er så redd for å bli skuffet:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Om du er redd for at dette betyr negativt bør du droppe de strektestene og kjøpe deg en digital. Den er helt klart positiv.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 13:42 her igjen. Den er i allefall veldig lik testen som jeg tok i august
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Ja jeg skal gjøre det, vil bare vente til jeg er et par dager over IKM så jeg er mer sikker. LItt usikker på om IKM var i går, i dag eller i morgen, mensen varierer med et par dager.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Ser du en strek så ser du en strek, så enkelt er det. Slike skyggestreker betyr jo at urinen din inneholder NOE, så ja, om du er usikker så venter du noen dager og tar en til, men for all del, den så positiv ut ja.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Har så lyst å si til mannen at jeg kanskje er gravid, men er redd for å gi han falske fohåpninger..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #10 Skrevet 26. februar 2011 En test kan ta feil hvis den er negativ, at den senere vil bli positiv. Men denne her er positiv, og da er du gravid:) Eneste fare ved å teste før IKM er at graviditeten selvsagt kan gå over, og resultere i noe som ligner en mens, mange svangerskap går over uten at man merker det. Men positiv er den:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #12 Skrevet 26. februar 2011 Min test så akkurat slik ut, samme type også (ser det ut som). Tok en ny litt seinere, og en dagen etterpå og de var alle tre positive. Sitter her med en svær tvillingmage nå og ruger ut av f**n... Så - ut fra min erfaring - den er positiv. For sikkerhetsskyld: ta en til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå