Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 For guds skyld ikke stesønn, stedatter, stebarn, stemor eller stemorsblomst for den del. Selv om dette er riktig benevnelse, bør det unngås da mange dibbere kan få allergisjokk av det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hvis du har vært her mye, merker du en del holdninger fra en del, vel, "yngre" damer som er sammen med mann med barn fra før. Og går noe galt er det stebarnets skyld, og har de noen filleting å irritere seg over, så er feilen også hos stebarna. F eks "stedatteren nekter meg å trøste henne når hun gråter, jeg blir såret"- tråden. Wattaføkk, stemor blir såret? GROW UP, er alt vi vanlig dødelige tenker... og nå: Stesønnen min har smittet meg med lus, og jeg er GRAVID! (Hvis det viser seg at lusesjampo er ugunstig for gravide, vil det bli en lengre historie for den 4-åringen...)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Du viser klare tegn på allergisjokk, 13.48. Snakk om overtolkning.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Nei, jeg leste hele lusetråden der dette åpenbart var en stor sak, og jeg lurte faktisk også på hvorfor hun vektla hvem hun hadde "fått" lusa av, og sitt eget svangerskap. Og like etterpå kom denne tråden. Tilfeldig? Neppe...
Tante Blås Squaw Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Stemorsblomster er så fine. Spesielt de med mye lilla i.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har fått meg sånt fint nytt stemjern.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Steppelandskap, det er det visst mye av i Afrika.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #11 Skrevet 26. februar 2011 Jeg trivdes på Steinerskolen, jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Skrevet 26. februar 2011 Jeg tror det er en forkortelse på dibbere, som igjen er ett slengord for dib/din baby- gjengere. Men jeg bare tror altså!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #14 Skrevet 26. februar 2011 Der dette var en stor sak??? Er du riktig stelt?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Skrevet 26. februar 2011 Les den selv da. det ble jo debattert til det kjedsommelige
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #16 Skrevet 26. februar 2011 Hvorfor gidder dere bruke tid på å konstruere disse liksomreglene for deretter å presentere dem som om de representerer den gjengse oppfatning her inne? Pussig greie.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #17 Skrevet 26. februar 2011 Ja, av alle bortsett fra HI. Hun bare fortalte, i et stressa øyeblikk, at hun hadde blitt smittet av stesønnen sin. Som sant var.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #18 Skrevet 26. februar 2011 Da jeg så den gravidlusedamemedstesønn-tråden tenkte jeg med en gang at den kommer til å spore totalt av i et hysterisk hylekor av dimensjoner. Og jeg hadde rett. Her inne MÅ en tenke seg grundig om før en poster noe som helst. Sjekke rettskriving, og/å, gramatikk, og fjerne alle ord som kan være i nærheten av å kunne fornærme noen slik at en faktisk får svar på det en spør om. Ikke lett, men med litt øvelse går det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå