Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes personlig at damestr på over 41 blir lite feminint. Har selv 36-37:)
Sånn kan det gå Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Det varierer fra 39 til 42 alt etter hvor små/store skoene er i str.
Noregsgard Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 35/36 her. Synes det er litt vel lite da jeg kan finne passe strl i barneavdelingen.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 pleier alltid å ha 38-39. Men i mine Nike shox måtte jeg ha 40! Det har jeg aldri måtte ha tidligere...
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Så fordi jeg bruker 42 i sko, kan jeg ikke være feminin? Var det det du mente? Det har jeg aldri tenkt over før... Trives godt i høye heler jeg, er bare en litt større utfordring for meg å finne dem..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #10 Skrevet 26. februar 2011 Jo man kan så absolutt være feminin, bare at jeg ikke synes at det er feminint når damer har for store bein. Alt er jo i forhold til kroppen da..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #12 Skrevet 26. februar 2011 35-36. Skulle gjerne hatt litt større bein. Det er litt kjedelig at det er lettere å få tak i rosa blinkejoggesko som passer enn lekre støvletter med høye hæler.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #13 Skrevet 26. februar 2011 Skjønner den, men om jeg hadde hatt skostr 36-37, så ville jeg sett dum ut, med mine 183 cm!! Jeg har "bare" str. 40-41 da, men har et par i str. 42.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #14 Skrevet 26. februar 2011 38-40, alt etter fasongen på skoene. Jeg har 5 tær på hver fot, og da passer f eks ikke nike, som er tilpassa damer med 4 tær per for, f eks. Heller ikke ecco går an på føttene mine.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #15 Skrevet 26. februar 2011 Brukte 37-38 før jeg fikk barn og 38-39 nå. Gikk opp ca. en str etter første svangerskap(ikke mer opp etter nr.2)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #16 Skrevet 26. februar 2011 36-37,men så er jeg lav også,og syns noen ganger bena mine ser svære ut..:-/
Serial mom Skrevet 26. februar 2011 #17 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har 36-37 jeg også. Er 167 cm høy, så de er kanskje litt små ift høyda, men jeg er fornøyd.
C [ ♥♥ ] Skrevet 26. februar 2011 #19 Skrevet 26. februar 2011 Jeg bruker 41. Støtter meg til henne som spør om hun ikke er feminin fordi hun har stor størrelse? Det er jo ikke noe vi velger, men noe vi har fordi vi er lange. Hadde sett idiotisk ut om jeg på 180cm skulle stabba rundt i 36 bare fordi jeg skulle strebe etter noe som noen skulle mene var feminint. HI, du er en dust og ser ikke ut til å være særlig reflektert. (Eller et troll, som de omtales som her på BIM/DIB.) Jeg antar at siden du bruker 36 så er du 160cm, maks 170cm (og da gjerne målt med skoene på?). Skal jeg påstå at du er mindre elegant fordi du er "lav" i forhold til meg? (Nei det skal jeg ikke, det hadde vært en idiotisk påstand - men jeg sammenligner den med din påstand.) La oss alle gå rundt å spre holdninger om at "standard er best", juhu! La oss alle passe i gjennomsnittet, da blir verden en mye bedre plass å leve! JAAAA, jeg GLEDER meg! Skal allerede nå gå å kappe av meg tærne og dra til byen og kjøpe nye sko, slik at jeg ENDELIG kan bli feminin. HI, du har åpnet øynene mine, jeg har alltid lurt hva som gjorde meg mindre feminin enn mine småfotete venninner. Takk! Sarkasmen lenge leve. ...my ass!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #20 Skrevet 26. februar 2011 HI: det har ikke falt deg inn at skostørrelse ofte har sammenheng med kroppens størrelse generelt? Altså at mennesker som er høye og/eller brede/tykke, generelt sett har større føtter enn sine mindre medsøstre? Altså blir det i mine ører litt merkelig å påstå at damestr over 41 er lite feminint, da det jo avhenger svææært mye av hvilken kropp disse føttene sitter på? Selv er jeg 170 cm og har skostørrelse 37. Mindre enn de aller, aller fleste på min høyde. Har ei venninne på over 180 cm som bruker størrelse 41. Har aldri tenkt over at føttene hennes ser større ut enn mine - hele hun er jo mye høyere/lenger enn meg, både føtter, hender, armer, ben osv..! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #21 Skrevet 26. februar 2011 Zzzzzz, hvem bryr seg om hva en ukjent person har for skostørrelse??
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. februar 2011 #22 Skrevet 26. februar 2011 170 cm. 38-39 i sko str. Kunne ikke brydd meg mindre om sko str.. Feminim har iaf IKKE noe med sko str å gjøre.. sett både damer med str 36-39-42 i str som pillet seg i nesa de så da lite feminine ut, men ikke pga sko str..
C [ ♥♥ ] Skrevet 26. februar 2011 #23 Skrevet 26. februar 2011 Ingen bryr seg vel om det, men det irriterer meg at folk sprer slike holdninger om at "dette er det som er bra". Hva skal barne tenke om de avviker litt fra det "normale"? Slike kommentarer kan skape usikkerhet blant barn - men også voksne. Jeg gir meg katten hva folk mener om min str., er fornøyd med både meg selv og skoene mine, men anonym hi er jo bare teit. Kunne gjerne påstått det var et troll, men dessverre viser det seg at enkelte bare ikke tenker gjennom hva dem sier eller sprer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå