Gå til innhold

Sjekk denne siden med fødestillinger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://hjemmefodsel.blogspot.com/search/label/F%C3%B8destillinger

Her var de fleste fødestillinger kjempegodt beskrevet med fordeler og umper!

Har selv født tre barn, i tre ulike stillinger. Første sittende i fødeseng, nr 2 stående og nå for 3 uker siden på alle fire i dobbelseng på føderiket! Den siste var desidert best, selv om jeg har hatt kjappe og greie fødsler uten smertestillende!

Håper denne siden kan være til nytte for noen!

Lykke til jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god info :) takk for at du delte :)

Skrevet

kjempe bra innlegg =) dytter denne opp=) sitter her med tårer i øynene og nedover kinnene,uff,disse hormonene =P

Skrevet

Enig i at dette var en innholdsrik og flott side.. Gjør meg noen betraktninger av hvor forskjellige vi er som mennesker:

Nr 1: Hva i all verden skal søsken være med på fødsel etter? Det er da ikka alt barn trenger å få vite i så ung alder. Fint med at ting er naturlig, men det får da være måte på?

Nr 2: Det må være veldig praktisk for jordmødre etter at trenden med "kort stuss" i hårmanken nedentil ble vanlig ;)

Nr 3: Fødekrakk, knestående og stående må være det absolutt beste stillingene

Nr 4: Jaggu er vi fantastisk skapt :D

Nr 5: Dere vil aldri finne en fødselsvideo av meg på youtube, men ære være de som gjør det :)

Skrevet

Ehm. Informativ og fin, men MÅ det være så voldsomt "naturlig"?? Er det virkelig nødvendig å ha med søsken på noe såpass intimt?? Og hun ene tar til og med ansvar pg masserer moren sin...blir litt satt ut jeg! Ikke minst er jeg overrasket over at den fødende greier å bare slappe helt av med alle disse menneskene rundt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...