Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 http://hjemmefodsel.blogspot.com/search/label/F%C3%B8destillinger Her var de fleste fødestillinger kjempegodt beskrevet med fordeler og umper! Har selv født tre barn, i tre ulike stillinger. Første sittende i fødeseng, nr 2 stående og nå for 3 uker siden på alle fire i dobbelseng på føderiket! Den siste var desidert best, selv om jeg har hatt kjappe og greie fødsler uten smertestillende! Håper denne siden kan være til nytte for noen! Lykke til jenter!!
blå og rosa+lillebror Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 god info takk for at du delte
de tre bukkenebruse Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 kjempe bra innlegg =) dytter denne opp=) sitter her med tårer i øynene og nedover kinnene,uff,disse hormonene =P
lykkelig79mod Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Enig i at dette var en innholdsrik og flott side.. Gjør meg noen betraktninger av hvor forskjellige vi er som mennesker: Nr 1: Hva i all verden skal søsken være med på fødsel etter? Det er da ikka alt barn trenger å få vite i så ung alder. Fint med at ting er naturlig, men det får da være måte på? Nr 2: Det må være veldig praktisk for jordmødre etter at trenden med "kort stuss" i hårmanken nedentil ble vanlig Nr 3: Fødekrakk, knestående og stående må være det absolutt beste stillingene Nr 4: Jaggu er vi fantastisk skapt Nr 5: Dere vil aldri finne en fødselsvideo av meg på youtube, men ære være de som gjør det
superhygge Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 Ehm. Informativ og fin, men MÅ det være så voldsomt "naturlig"?? Er det virkelig nødvendig å ha med søsken på noe såpass intimt?? Og hun ene tar til og med ansvar pg masserer moren sin...blir litt satt ut jeg! Ikke minst er jeg overrasket over at den fødende greier å bare slappe helt av med alle disse menneskene rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå