Gå til innhold

Noen som vet om en fin resturant i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjærsten skal ha kjærstekveld og ut å spise;)? Helst ikke så altfor dyr resturant, og ikke ett sted dem kun har kjøttretter(sånn type steak house greier)! Tenkte litt på yayas eller mrhong, men kjærsten er ikke så fan av slike typer steder.

Noen forslag til hvor vi kan kose oss ikveld??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dinner er fantastisk! Ikke så dyrt og himmelsk mat. Har ikke vært der på en stund nå, men tidligere var meny 2 min favoritt! Den koster rundt 500 kroner og da er det vel 5 retter tror jeg! Verdt hver eneste krone. kan være vanskelig å få bord men hvis dere kan spise tidlig på kvelden kan det være verdt å prøve!

Ellers er jo også Delicatessen fantastisk hvis dere liker Tapas! vanvittig god mat til en grei pris! Stemingen er høy (kanskje noen vil si støyende) i lokalet så det passer ikke for de dype samtalene, men synes det er utmerket for de som liker liv og røre! Man kan ikke bestille bord her, så da må man komme tidlig (rundt kl 18 er nok best) hvis man ikke skal vente på bord i en evighet. Kommer man f.eks. kl 19 kan man regne med å måtte vente minst 2 timer på bord.

Lykke til!

Skrevet

By the way... Det er jo VM, så det blir nok ekstremt vanskelig å finne et ledig bord i kveld... Det tenkte jeg ikke på.

Skrevet

Dinner er bra! Og ikke så altfor dyrt. Ellers er jo Santinos et greit alternativ, hvis man ønsker italiensk pasta/ pizza osv i sentrum av byen

Skrevet

Santinos har god italiensk mat ja :) veldig bra utvalg, så det er noe for enhver smak

En annen god italiensk er San Lorenzo i Vika, ikke så romantiske lokaler, men maten veier opp! Hyggelig betjening og :)

Skrevet

Mother of India på Bislet har utrolig god mat.

Ellers så er det et italiensk rett bortenfor Yungstorget, ved den gamle bymuren som også har veldig god mat (husker dessverre ikke hva den heter)

Skrevet

LES HER!

Steakers i Oslo - fantastisk mat!!! Du må bare dra dit!:)

Det ligger nede ved Rådhusplassen.

Fantastisk kjøtt og nyyydelgi tilbehør!:) Anbefales!

Skrevet

Jeg heier på Kampen Bistro, koselig og god mat:)

Skrevet

Enig med Oslomor, hadde helt glemt Kampen Bistro jeg :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...