Stinamedgogutten=) Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var hos gynekolog for nesten 14 dager siden. Hun skulle ta noen tester osv og hun sa også at jeg ikke er gravid. men de siste 3 dagene nå har jeg vært så sinnsykt kvalm.noe jeg aldri er..det er værst om morningen/formiddag...kunne hun ha sett om jeg var gravid uansett hvor langt jeg var på vei?og jeg kan vell ikke ha blitt gravid etterpå og få så sterke symptomer vell??jeg tror egentlig ikke noe på dette,men må spørre:)og ja jeg vet: TA EN TEST!! men det jeg egentlig spørr om er jo det om gynekologen:)
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 De kan se graviditet fra egget ligger i livmorshulen, festet eller ei.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Tok du UL? En venninne av meg fikk vite at fostersekken var tom, men hun har en vakker datter på 6 mnd nå! :-) De kan ta feil! Ang. symptomer, jeg merket iallfall at noe var annerledes etter bare 2 uker. Jeg fikk ikke noen typiske gravidsymptomer før jeg var 8 uker på vei, men jeg kjente at det var noe som var annerledes. Litt vanskelig å forklare, men denne ungen var nøye planlagt og jeg gikk å lette etter symptomer! Men det er kanskje deres også? Jeg fikk en svak strek etter 2,5 uke. Lykke til med testen! :-)
Stinamedgogutten=) Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2011 takk for svar:) Jeg fikk innv. ul. vi får bare se..men jeg har ikke vært så kvalm siden jeg var gravid forrige gang..Jeg vil egentlig ikke ha noen forhåpninger og jeg har heller ikke lyst til å ta enda en negativ test:(
Træægtrønder`n :) Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Jeg var på riksen for få hjelp til å bli gravid og fikk innvendig UL i vår. Da så de at jeg hadde egg som var klar og jeg tok derfor en eggløsningssprøyte samme dag. Jeg var tilbake noen uker senere. Hadde ha vært kvalm og tatt en positiv test og fortalte at jeg trodde jeg var 2-3 uker på vei. På innvendig UL så vi et lite hjerte som banket, og legen sa da at jeg var 6 uker på vei for hjerte så man ikke før det. Og sannelig hadde han rett. Så han hadde tydligvis ikke sett at jeg var 4 uker gravid da jeg var der sist. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå