Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Begynte å blø litt på mandag, men det gikk sakte, men sikkert over. Har ikke spottet noe de siste to dagene...helt til vi hadde oss i dagmorges. Da var det på'an igjen!!! Men hva gjør dette med eggløsning og befruktningsmulighetene da?? Kan man unnfange når man blør? Har ikke hatt el enda, men er nå redd for den ikke kommer.. Jeg blør jo for f***!!! Venter el man-onsdag, ca...
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Hvilken farge var det på spottingen da, eller er det ren blod??? Er det brunaktig, er det jo gammelt, da er det bare etterslep etter tanta. Får håpe det var det det var og at EL kommer som vanlig. Har lest at Vitex kan forsinke både EL og TR, så kan hende EL din blir enda litt senere, og at det du opplever nå er fortsatt TR. Normalt for meg at det kommer litt rester en dag etter TR egentlig er ferdig i hvertfall, og som oftest som et utfall av sex..... Krysser fingrene for deg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 Har lange sykluser fra før jeg, så har vært to uker siden tanta var over. Hehe.. Så det var det nok ikke Sitter jo med mine tanker at kanskje bare gubben "skylte" ut rester fra tidligere i uka...men..det er liksom helt rødt, men går over fra blødning til minkende spotting, med en gang da....håper det gir seg og ikke kommer tilbake!! Får vel bare seeee. Sliter en del med pms bl.a. og det skal jo vitex kunne hjelpe på. Blir så sur og irritabel at jeg er ikke helt til å leve med, de dagene der :-| Hører det sjøl, og da blir jeg bare enda surere fordi jeg er så sur for ingenting Har fått herpesutbrudd også, så det er tydelig noe hormoner på gang... Nei, huff...er jo bare og legge seg ned og grine. Hehe.. ikke kan jeg kline med gubben og ikke blir det noe særlig spennende action heller, på meg nå!
Gjest Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Å du har det ikke greit nå Håper du finner ut av det fort. Første måned med vitex? Kroppen din driver sikkert å innstiller seg på litt mer regelmessige sykluser kanskje? Da kan det jo komme ut litt nå og da men kroppen driver med ryddingen. Hvis du regner EL til mandag så er du jo fruktbar nå er du ikke?
Lillemy36 Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Det skal normalt sett ta borti 3 mnd før du har full effekt av Vitexen, så kan jo være at kroppen driver på med noe finjustering... Blødningene kan jo komme av skjøre slimhinner hvis det starter opp etter sex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå