Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 ...blir det ikke veldig fort støvete i ett rom med masse klær? Hmm....sitter å funderer over tegningene på huset, og prøver å finne praktiske løsninger... Er det ett triks å ha garderobeskap inne i klesrommet eller er det unødvendig?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 Vi har klesskap inne i vårt walk in closet, lar det ikke bare henge fritt der inne. Men det er utrolig greit å ha et eget omkledningsrom altså!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #3 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har ett eget rom innenfor vaskerommet hvor alle har hvert sitt klesskap, hyller på veggene og et kjempespeil. Utrolig praktisk når jeg vasker, legger klær rett inn i skapene. Vaskerom og omkledningsrom er rett innenfor badet igjen så det er en smal sak å hente klær når man har dusjet. Elsker klesrommet mitt Men ja, jeg hra også skap, ville nok blitt støvete ellers!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Det hørtes ut som en drømmeløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå