shewolf Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Fra torsdag til mandag vil vår eneste sjåfør være borte.. jeg er drit skuffa over at han booka tur en uke før termin.. (3d terminen er lørdag). Hvordan kan jeg knipe igjen til etter mandag? ;P
Nr-2-i-magen Skrevet 26. februar 2011 #2 Skrevet 26. februar 2011 He he, bor du slik at det ikke er noe taxi du kan ta?
shewolf Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2011 Jo selvfølgelig kan jeg det. Og må jo om det skjer. Men skulle kjennes mye bedre å dra til sykehuset med noen man er litt trygg på når man har sånne smerter osv. Også kan man jo risikere å bli sendt hjem igjen, å da er det småkjipt å farte rundt med taxi. Bor like ved lillestrøm, så håper jeg blir prioritert foran nattefylla hvis det skulle skje fredag eller lørdag
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 om det skjer noe, så kan du fint ringe sykebilen... eller få en rekvisisjon til sykehuset så du slipper å betale taxi, nabon min gjore det=)
snupp86♥ Skrevet 27. februar 2011 #5 Skrevet 27. februar 2011 når er UL termin da? for legen min sa at man ikke skulle gå ut ifra 3d termin fordi barn vokser forskjellig etter uke 20.. jeg har termin 11 mars, mens 3d termin ble 2. mars...
Oktobergutt2010:) Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Vel, du kan nok ikke holde den igjen. Uansett hva du gjør :-p Ellers skal du ikke gå etter 3D terminen. Gå etter den du fikk på sykehuset rundt uke 18 :-)
Mia29 Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Du kan jo i alle fall unngå aktivitet som er beregnet på å stimulere fødsel. Hold deg i ro, ligg på sofaen, ikke ha sex osv. Jeg er nettop ferid med en slik helg da alle barnevaktene våre bestemte seg for å reise på vinterferie. Jeg er ikke særlig klar for å måtte føde uten mannen min, så vi er nødt til å ha noen som kan komme å passe storesøster. Men fødselen er nå en gang ikke så lett å styre. disse barna vet stort sett selv hva de vil eller ikke vil, og det allerede før de kommer ut av magen ;o) Lykke til!
shewolf Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2011 Joda, vet at jeg ikke skal gå etter 3D, men det kan jo skje når som helst 2 uker før og etter termin dato, og da hadde det vært veldig typisk om hu bestemte seg for å komme akkurat den helgen ;p Derfor jeg lurte om noen hadde noen tips
<3<3 Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Alle andre springer jo i trapper, har sex, spiser sterk mat osv for å få ut bebien før, så da tenker jeg at å ligge rooolig på sofaen og slappe av, spise mild mat og null sex er svaret for å ikke påskynde noe hvertfall! hehe, lykke til da:P Og er det din 1 .gang går man jo gjerne pittelitt over, sånn statistisk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå