Gå til innhold

Hjelp,slanking og kalorier, SE HIT LITT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå ned i vekt,men ikke så lett dette :-(

Det jeg lurer på er: Før spiste jeg vel ca 2500-3000 kcal om dagen og trente ikke. Nå prøver jeg å holde meg på 1600 kcal om dagen,men syns dette er vanskelig. Jeg har begynt å trene sirkeltrening 3 ganger i uka. Ca 4-4 1/2 time totalt.

Selv om jeg nå da spiser 2000 kcal (mer enn anbefalt) om dagen burde jeg vel gå ned i vekt likevel i.o.m at jeg er mer aktiv og før spiste såpass mye?

Litt rotete forklart dette,men håper dere skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil du, enkelt og greit.

Hvis du sulter deg, blir det bare vanskeligere å unngå sprekk. Dessuten vil du etterhvert ikke ha overskudd til å trene.

Skrevet

Men,hvis jeg likevel spiser mer enn jeg forbrenner,selv om jeg spiser mindre enn før?

Skrevet

Faktisk kan riktie smellfete mennesker gå ned selv om de spiser noe mer enn de forbrenner! Aner ikke hvorfor, men det har jeg lest i en bok om nettopp sykelig overvekt. Men nå vet jeg ikke hvor tung du er da.

Skrevet

Nei sykelig overvektig er du ikke,så da gjelder det neppe deg. Men 2000 kalorier er ikke mye for en som trener aktivt?

Skrevet

Det er jo faktisk ikke all verden man forbrenner på 4 timers trening i uka. Spørsmålet er hvor aktiv du er ellers. Går du ikke ned på 2000 kalorier om dagen, er det fordi det er mer enn du forbrenner, enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...