Gjest Skrevet 26. februar 2011 #1 Skrevet 26. februar 2011 Hei dere. Jeg har ikke vært inne på dette forumet før, til tross for at jeg har to barn på 4 og 6 år. De er i fra ett tidligere samboerforhold, men nå har jeg etablert meg på nytt og sammen med min samboer har vi nå bestemt oss for å prøve å få ett barn sammen. Det her vært noen runder å gå for å ta dette valget med å få ett til barn. Jeg trodde at jeg "bare" skulle ha to, men når min samboer ikke har barn i fra før, så har vi blitt enige om at vi skal ha en til. Det er skrekkblandet fryd, for jeg er så redd for at mine nåværende barn skal føle seg tilsidesatt, og alt dette med dårlig samvittighet for at de ikke får vokse opp med foreldre som bor i lag etc. De går kjempe godt overens med min nye mann, vi har de hos oss litt mer enn 50% (syns fortsatt det er fælt å skrive at vi deler ungene). Jeg tok ut hormonspiralen 17 februar, og tror jeg hadde en mens rundt den 6 februar (men har ikke hatt noe særlige blødninger med spiralen). Så nå går vi en spennende tid i møte - og jeg lurer på om noen har erfaring med hvor kjapt man kan regne med å bli gravid etter en spiral? Sist jeg ble gravid gikk det bare 1 mnd, men det var kanskje mer "flaks". Har vel ikke noe spesielt å skrive om egentlig - men ville bare ta i bruk forumet, å bli litt kjent her inne
bokormamma Skrevet 27. februar 2011 #2 Skrevet 27. februar 2011 Lykke til og velkommen! Er sikker på at det går helt fint med dine nåværende barn, bare dere er bevisste på at de skal få egentid med deg før og etter at babyen kommer. Her i huset har jeg en datter fra tidligere forhold. Hun ser ikke pappa'n sin mye, så mannen min er vel nesten pappa for henne også, men hun har ikke noe problem med at båd ejeg og faren hennes har stiftet "nye" familier.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 27. februar 2011 #3 Skrevet 27. februar 2011 Heisann og velkommen hit Så koselig at det snart kommer en ny baby på vei, er en herlig tid å gå gravid med de gode sparkene osv Spennende tid med prøvingen også! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå