Gå til innhold

Pulverhekstråden! Bli med om dere vil! :)


Hybelkanina

Anbefalte innlegg

Jeg skal på pulver fra tirsdag av, trenger en kickstart. Mister motet av treeeege slankekurer og synes ikke jeg har allverdens tid på å bli kvitt disse overflødige kiloene (vi snakker om ca 25 kg) . Vil noen slå følge med meg så hiv dere på. I første omgang er målet å holde meg til kun pulver i hele mars, og så får vi se om det blir opptrapping på mat fra april eller om jeg holder ut litt til.

 

Har tatt et måltid med pulver i dag for å smugsmake, og det var slett ikke så galt. Det blir Nokadietten på meg, prøvde sjokolade i dag og tenkte å prøve vanilje til frokost i morgen - greit å finne ut hva jeg liker best før det braker løs til uka! :-)

 

Gleder meg faktisk litt kjenner jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går også på noka dietten. Begynte 18.mai i fjor og har vært litt av og på etter det. Gikk først ned 12 kg før jeg begynte å bare gå halvvegs.Gikk nok opp litt men så dreit i alt rundt jul og gikk på litt til. Nå har jeg brukt siden begynnelsen av januar bare for å prøve å få det av meg igjen. Synes det går sent og det er kjipt. Både kjæresten og de som svarer på spørsmål hos noka sier det er fordi jeg trener en del, men jeg synes bare det går for sent denne gangen.

 

Kanskje jeg ikke er flink nok, men jeg gjør omtrent som jeg gjorde i fjor vår, bare at jeg trener også nå. Har jo skikkelig lyst å bare slutte å trene, men er blitt ganske god form nå =P

 

Jeg har shake, barer og vanlig middag i løpet av en dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...