Gå til innhold

noen har klipt katten min!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

den hadde en klomp i pelsen som jeg ikke klarte å ta bort her om dagen, og nå kom han hjem og noen har klipt den av. man ser at det er gjort med saks så den har ikke falt av.

 

er litt usikker på om jeg syns det er frekt eller snilt.

 

hvem kjenner katten min godt nok til å klippe den? og hva tenker den av naboene som har gjort det? at jeg er dårlig kattemor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En snill, gammel dame sikkert.

Slapp av du, katten er sikkert happy den? :)

Skrevet

Det synes jeg var snilt.

Når du har langhåret katt må du stelle pelsen hver eneste dag. Da får den ikke slike klumper, så det kan godt hende de tenker litt av hvert ja....

Skrevet

Sansynligvis har de syns synd på katten, og tatt saken i egne hender. Selv har jeg fjernet svære flåtter på nabokatten vår uten at eieren vet det. Jeg tenkte at eieren var lat og lot katten gå for lut og kaldt vann i og med at katten hadde vært hjemme med disse flåttene mange ganger uten at det ble gjort noe.

Skrevet

Med den overskriften trodde jeg at noen hadde skamklipt katten din. Det de hadde gjort var jo snilt og ikke minst omtenksomt med tanke på ubehag for katten.

Skrevet

Hahaha! Dette var det beste innlegget på lenge... Hvem bryr seg om at en katt har blitt stusset litt på... hahahah! Men nå er jeg ingen dyreelsker så kanskje dette er litt mer traumatisk for andre...

Skrevet

Både snilt og en smule frekt;/

Jeg har selv en katt som jeg før hadde problemer med at noen matet og tok inn til seg. Det er en renraset birma, og noen ganger var den borte i halvannet-2 døgn, for så å komme hjem å lukte "kjerringparfyme". Skikkelig irriterende. Min er kastrert og trenger spesialfòr og da er det lite gøy at den kommer inn og ikke er sulten;)

Når noen har klipt katten din har de den sikkert inne også, og det er veldig frekt slippe inn andre sine katter!

 

Nå er vi flyttet så hos oss løste problemet seg.

Og ja, enig med andre her! Klumper i pelsen MÅ gres ut. Du får kjøpt spesielle kammer til dette!

Skrevet

Det er frekt!Noen har tydeligvis da tatt den inn,og klipt den.Naboen vår hadde monsen vår inne hos seg og matet den,monsen begynte å bli tykk og jeg skjønte ikke det siden jeg passet på hvor mye han åt.Men nabokatten er også overvektig så jeg hadde jo en misstanke om at han var inne andre steder og fikk mat.

Man skal ikke ta inn andre sine katter,bare om de tydeligvis er utsultet,noe min katt overhodet ikke var.Blir irritert på sånt.

Skrevet

Det er ikkje frekt.

 

Hadde vert flau og lakt detta ut fordi eigerens ansvar og holde katten vedlike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...