Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Når man får vanlig mens etter p pille slutt, er det sikkert at man har hatt eggløsning da? hva er det som kan gjøre at man ikke blir gravid egentlig, hvis man har sex ved eggløsning og det ikke er noe galt med noen?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Selv om man har sex under eggløsning er det ikke sikkert man blir gravid. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, men det er jo litt av hvert som skal klaffe:p Selv har jeg erfart å ikke bli gravid selv under eggløsning (tok eggløsningstester). Den 7 eller 8 gangen klaffet det:) De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg blitt gravid ved første pp, og da brukte jeg ikke engang eggløsningstester... Ta tiden til hjelp, og husk på å kos dere;p Dersom dere ikke får det til i løpet av ett år, tar dere kontakt med fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Takk for svar uff blir bare så utålmodig begynner snart på 3 pp og har nettopp bestilt eggløsningstester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå