Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Jeg er utrolig fascinert av Jarle og gjengen på Berserk. Har fulgt med på alle programmene de har laget. Utrolig trist at båten nå er savnet med tre av mannskapet, men jeg har et lite håp fortsatt. Hva tror dere har skjedd ?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Jeez hvor mange slike innlegg skal du lage egentlig? Du skrive jo det samme innlegget flere ganger for dag!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 jeg har dessverre en daarlig folelse.. Tror ikke de har klart seg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 HI her., Ojda, sorry !!! Har ikke skrevet noen andre innlegg om dette temaet jeg. Har ikke vært logget på DIb på noen dager. Men det er da bare å la være å lese det, om det plager deg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Ingenting tyder på forlis. De tingene de har funnet har vinden slitt av båten. Tror de er i ly et sted, eller langt til havs.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Det hadde vært fantastisk. Jeg kjenner ikke manskapep selv, men en del av mine venner gjør det og da blir det så nærme på en måte. Jeg krysser fingrene og håper håper håper at det skjer et under!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Jeg tror dessverre de har forlist og at båten har fått så mye is på skroget at den ligger på mange meters dybde, og derfor er umulig å få øye på fra helokopteret. Håper jeg tar feil!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Ja, men det har jo vært orkan, så det kan være langt avgårde nå. Dessuten: ved den type ising det kan være snakk om her, er det ikke så mye som kommer løs. Isen smelter jo ikke på dypt vann, heller. Æsj, håper jeg tar feil!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 De ha nok gått ned med mann og mus.... Trist, men sånn er det nok. De har jo sluttet å lete i dag, også. Innse fakta - de har omkommet, de tre som var ombord.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 De har nok gått ned med båten Flaks for Jarle og han andre at de ikke var ombord...men trist for de andre...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 Må være vondt for Andhøy og "matrosen" å tenke på om det hadde vært mulig å redde skuta og mannskap hvis de hadde vært to til ombord.... HVIS de har forlist, vel å merke.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #16 Skrevet 25. februar 2011 Tror på en måte de ligger et eller anna sted men at orkanen har ødelagt alt av radio-utstyr og muligheter til å "melde" seg, om de har gått ned uansett om det evt. skulle ha gått veldig fort pga is så ville jo endel ting ha flytt opp skulle man tro.. Men så er det jo dette med at de ikke blir funnet..det er veldig merkelig, de har jo fått lett over ganske store områder nå..men håper virkelig de lykkes nå i siste leterunde.. Kjenner Jarle godt, og dette må være sååå tøfft for han..han føler seg nok superansvarlig for mannskpet sitt..og at han burde vært der sammen med dem.. OM skipet er gått ned kommer Jarle til å slite lenge, og mene at han skulle gått ned sammen med de andre.. Offa, får ikke fred føre vi får et svar.. og er så vondt å ikke være der for Jarle nå...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #17 Skrevet 25. februar 2011 Det gjør han nok, han var jo kpt. så det tynger nok veldig. Men om de er omkommet og ikke han og hans kompanjong er det noe som heter at det ikke var deres tur denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #18 Skrevet 25. februar 2011 Ja, er jo det..og vi får være der for Jarle når han kommer hjem om det værste er skjedd...dette vet jeg går såå inn på han.. Vet han kan høres tøff ut i intervjuer o.l. men dette har nok godt fryktelig hardt innpå han stakar..offa.. har blitt noen søvnløse netter nå.. men Phjuu for en lettelse når Jarle og Samuel ga lyd fra seg.. selv om jeg fortsatt frykter for resten av gjengen.. sitter her og oppdaterer og oppdaterer nyheter og leter etter ny info..har vekkerklokka på på natta for å se etter oppdateringer.. Varmer å se facebookgruppa som kom i kveld fikk over 30.000 medlemmer i løpet av SÅ kort tid, men selv om man kanskje må begynne å innse realiteter er det trist å se så mange skriver RIP der.. .. off..der fikk dere dib-damer dagens utblåsning fra meg.. ingen å prate med her og går på veggen snart...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #19 Skrevet 25. februar 2011 De er kidnappet av romvesener! Eller russere.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #20 Skrevet 25. februar 2011 Syns ikke han høres tøff ut i det hele tatt, bare intenst opptatt av seiling. Utrolig hvordan tilfeldighetene slår til noen ganger....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #21 Skrevet 25. februar 2011 Man tenker jo på de som sitter og venter og ikke får noe svar. Og om de aldri blir funnet hverken døde eller i live, så må det jo være grusomt for familie å ikke ha noen grav å gå til, og å ikke vite. Havet gir og havet tar, slik har det vært i hundrevis av år. Vi er en sjøfartsnasjon og en fiskerinasjon som har mistet mange på havet, og mange familier har ingen grav å gå til. Man får be og håpe på et mirakel, man vet jo aldri. Samtidig fryktes jo det verste. Naturen er ubarnhjertig. Håper man finner de i allefall, hovedsaklig i live.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #23 Skrevet 25. februar 2011 hva heter gruppen?? vil gjerne være medlem jeg også. synes dette er trist..håper de finner dem..selv om jeg ikke tror det........
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #24 Skrevet 25. februar 2011 http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=166480263403832 tenn et lys for berserk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå