Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Hva er finest?? Hmmm, er mer for meg en Alvdis, men Olea flyter lettere... Fader altså, navn er søren meg ikke lett!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Olea er fint.. Det andre er .. merkelig..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 BEgge navnene var i og for seg fine, Olea flyter lettere og enkelt å uttale, mens Alvdis er tyngre å få med alle bokstavene på. En liten omskrivning er jo foreksempel Eydis?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 ja, er enig i at Alvdis er "tungt", men ser for meg jenta allerede Huff, det er ikke lett når navnet som er "perfekt" ikke flyter så lett på tunga
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Ingen tvil: Olea. Alvdis var et forferdelig navn!! Heller Haldis da!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 olea er nydelig - Alvdis.. hmm.. beklager, men jeg syns det var et fryktelig navn. Har du vurdert Alvilde eller Alva ?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Alvilde, mye finere!! Det heter dattern min
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Alvilde smeker ikke like godt i mine ører, og Alva er "tatt" :/ Alvdis er egentlig ikke sååå fint, trur jeg, men jeg ser bare for meg en datter med det navnet:p ser for meg hele jenta Gjør ikke det med Olea:/
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Ingen av navnene er noe jeg ville valgt men synes nå Olea er mye bedre enn Alvdis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå