Gå til innhold

Noen med peiling på blomster ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha dåp her på søndag. Idag har jeg gått til innkjøp av masse roser, bødeslør og noe andre greier... Kan jeg lage små buketter og ordne det istan allerede idag ? Eller hvordan kan jeg holde rosene best mulig til søndag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville latt rosene stå kaldt til i morgen.

 

kan du ikke vente med å gjøre de istand til i morra, og så setter du de ferdige kaldt over natta?

Skrevet

Jeg kan godt vente ja =) Men skal de stå i vann kaldt ( feks i kjøleskapet) ? Skal jeg snitte dem nå eller vente til i morgen ? Ikke så god på dette her jeg se =/

Skrevet

Samme om du setter de sammen nu eller på søndag, så lenge de har langt skrå snitt og står på et kaldt rom eller i et kjøleskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...