Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Aldri har jeg vært glad i is, men nå i dette svangerskapet har ben & jerrys blitt en stor HIT! Spiser bare noen spiseskjeer for dagen, så er ikke livredd for å legge på meg noe særlig av det heller. Favoritten er cookie dough!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 er selv hekta på strawberry cheesecake <3 og gleder meg til de åpner i Oslo :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Skal de åpne eget utsalg i Oslo?? Får det bare på 7/11 her i Bodø... Får bare noen få smaker og min favoritt som er Pistachio får man ikke i Norge.. Kanskje det er mulig etterhvert??
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Je, i bodø får man bare på 7/11 (og de brukte å ha Haagendaz med brownies og karamell men det har de ikke lengre ;_; ) . Selv liker jeg egentlig bare saftis, men med B&J og sånne typer is er det så mye anna digg i isen at det mest blir som godteri, og derfor liker jeg det. Pluss JM sa jeg måtte være flink å spise melkeprodukter.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Godt og høre at det ikke bare er jeg som føler for å være usunn Er også så heldig (uheldig) at jeg jobber på en shell/7 eleven der vi selger dette, + starbucks sin iskaffe Farlig godt og ha i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Det jeg som skrev om strawberry cheesecake :-) Ben & Jerrys åpner på Karl Johan i løpet av februar tror jeg. Jeg kjøper min is på Meny, så regner med at alle Meny butikkene har de + 7/11 og Deli de Luca. Kan også leses om her: http://www.handelsbladetfk.no/id/22086
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Fairly nuts ekke' gæren den heller altså Selv om jeg foretrekker cookie dough, kjøper den også på Meny.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 De har åpnet butikken på Karl Johan nå! For et par dager siden, tror jeg. Den skal testes en av de nærmeste dagene. Favoritten her er Fish Food.. Mmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå