Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Det er min brors navn og jeg synes det er kjempe fint. Jeg forbinder det med en snill gutt. som han alltid har vært.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Espen er et av mine alternativer for gutten jeg har i magen... Liker også Øystein.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes det er veldig fint, min fetter het Espen så er spesielt navn for meg
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Han kommer trolig til å begynne å røyke. Harry
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Liker det bedre enn Omer, Harry og Berserk
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 Espen er fint. Espen er gjerne en stødig kar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå