Gå til innhold

får du mye oppmerksomhet fra andre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 år og siden jeg var 16år har jeg fått MASSE oppmerkosmhet fra gutter/menn...jobbet i dagligvarebutikk og fikk ofte tlf nummer, roser/andre gaver(ble så mye at jeg måtte spørre sjefen om det var ok)...fikk til og med meldinger fra de over 30 som mente ditt og datt:)

Nå er jeg samboer og har et nydelig lite barn, men enda får jeg mye oppmerksomhet...bare denne uka har det vært 3 stykker som har visst stor interesse...klart det er deilig å føle at man blir sett og satt pris på, MEN jeg synes noen blir for pågående...

Heldigivs har jeg en samboer som ikke er sjalu, stikker litt i han sier han, men han er stolt av meg:D Juhuuu...:P

Noen flere som er "plaget" med dette "problemet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye nå som jeg har 15 kg ekstra etter jeg fikk baby for 6 måneder siden, men fra jeg var 12 år har menn vært til tider, ubehagelig opptatte av meg. Men må si jeg tok det som et stort kompliment da en guttunge på 19 år fortalte meg sist helg at han synes jeg er fin. :-)

Skrevet

koselig å høre det da:) fikk også et kompliment sånn ca. 3 mnd. etter fødselen fra en skikkelig modell fin fyr...jeg trodde han kødda, følte meg lite fin akkurat da, med noen kilo for mye:P

Skrevet

Plages ikke med det nei, her er det omvendt problem - har aldri i livet blitt sjekka opp av andre enn 50år gamle alkoholikere som ser ut som takras. Så du får nyte oppmerksomheten så lenge det varer! Heldiggris :)

Skrevet

åj det hørtes kjipt ut...takras er jo ikke bra:P gammel er du?:)

Skrevet

Ikke som jeg legger så mye merke til selv, men mannen min sier at menn snur seg etter meg hele tiden, og at han er stolt over å ha en så flott kone som meg. Han mener jeg er så fin at menn ikke tørr å komme bort til meg, da de umulig kan ha sjans på meg, hehe.....Fiiine, gode mannen min. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...