Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 du oppdaget at den du elsket hadde mottatt og sendt mange sex-sms'er til en annen, og ikke sett noe galt i det ettersom man ikke er fysisk utro (det er jo bare tekst, og dermed helt "uskyldig"). Hvor lang tid ville det tatt for å stole 100 % på din kjære igjen?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Dersom han faktisk og oppriktig har den innstillinga så ville jeg sagt.......never.....
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Hadde nok aldri stolt på denne personen igjen. Den tilliten hadde vært brutt for all evighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå