Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Vi må omorganisere huset litt, da vi har ei fra før som ennå er baby og trenger å være i nærheten på natta. Hun sover på eget rom og har egentlig et rom for lite til tvillinga kommer. Har kun et rom til de to, da vi ikke har fler rom på denne etasjen og neste soverom er i kjelleren. 2 etg ned.... Vil jo gjerne være på samme etasje som unga...... Er det ofte slik at de forstyrrer hverandre så mye at det ikke går å ligge på samme rom? Hvis det går bra å skille de skal de få ligge på hver sin ende av rommet da...... men regner med de vil ligge tett og sammen de første ukene....
Gjest Edemuli Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Jentene våre på snart 2 år deler rom, har bare to soverom i hovedetasjen. De første ukene sov de i samme seng, men ble bekymret for hørselen deres når de lå og hylte hverandre i ørene. Så da fikk de hver sin seng. Det er skjelden de våkner av hverandre på natta, så det er ikke noe problem. Eneste problemet er når de skal legge seg, da er det gøy å kaste sutter og koser fram og tilbake. Så det kommer nok til å gå veldig bra, lykke til med tvillingene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Kan de ikke ligge på deres soverom først da? Mine sov sov i samme seng i mange mnd på vårt soverom, sov på sitt rom fra de var ett år. De deler rom enda og er 3 år. Så lenge det ikke forstyrrer nattesøvnen, syns jeg de burde ligge sammen. Man finner fort ut om det går eller ikke
Lady lovely locks Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Våre tvillinger kunne ikke ligge på samme rom. Jeg trenger ikke gå så nærme inn på vår situasjon, men da tvillingene var 2 mnd fikk de hvert sitt rom. Vi hadde også en gutt fra før. Og vi hadde bare 3 rom i hovedetasjen. Det vi gjorde var at vi, jeg og min mann flyttet ned i kjelleren også sov alle tre barna oppe. Dette har fungert veldig greit for oss, men nå har vi bare 2 etasjer så vi ligger ganske rett under barna, og hører dem godt om de våkner.
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Guttene ligger på samme rom enda, de er 4 år Jentene som nettopp fylte 1 år, ligger også på samme rom For oss fungerer det veldig godt. De vekker nok hverandre av og til, men stort sett sover den ene selv om den andre våkner til. De er nok vant til lyder og at det ikke er helt stilt hele tiden. Jeg tenker de har et spesielt bånd, og har en trygghet i å sove på samme rom. Guttene ønsker selv å sove på samme rom enda Men når de blir større og ønsker det selv, så får de egne rom alle 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå