Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Av ulike grunner har jeg valgt å bli avholds,vil ikke gå nærmere inn på det,men hva synes dere om å ikke drikke i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 fint det er flere enn meg,. jeg drikker aldri,.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor skulle jeg syntes noe om det? Jeg liker å ta et glass rødvin inni mellom, men hadde du kommet til en bedre middag hos meg kunne du godt fått juice eller brus...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Det har jeg ingen formening om. På lik linje som noen ikke spiser sjokolade. Jeg elsker både sjokolade og rødvin, men har da ingen tanker rundt det at noen ikke spiser sjokolade eller drikker vin.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Jeg kaller meg ikke avholds, men jeg drikker ikke heller. Er mange år siden jeg drakk noe med alkohol i.. Så at du heller ikke gjør det, mener jeg ikke noe spesielt om.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Helt greit så lenge det ikke blir "misjonering" i selskap der andre nyter et glass eller 4.
siljesnupp med minisnupper Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 kjemp tøff er du.. syns virkelig det står respekt av det. og så lenge det er det du vil og det som passer deg best så er det topp.. man skal jo strengt tatt ikke trenge å drikke for å ha det moro i selskaper og fester. mannen er også avholds pga alkohol problemer i familien hans og jeg er kjempe stolt av han at han velger å være det.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor tror du at vi mener noe om det?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Vær så god, vær avholds. Ikke noe galt med det.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Flott for deg Jeg kunne aldri ha vært det ,men kan gå lange perioder uten alkohol . Men, å aldri drikke et glass rødvin eller en iskald corona det hadde jeg ikke klart ...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Helt fint det vel? Men skal jeg være ærlig, så lurer jeg alltid litt når folk som ikke er gravide/ skal kjøre osv, takker nei til absolutt alt av alkohol til f.eks en bedre middag... Ikke engang nipper litt til vinen, da begynner jeg ofte å spekulere på om vedkommende kanskje har hatt et litt vanskelig forhold til alkohol tidligere el lign., selv om det er teit gjort av meg sikkert..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 kaller meg ikke avholds, men drikker ikke alkohol. Kun fordi det smaker helt forferdelig.... Så det å ikke like, er faktisk en grunn tl å ikke drikke. Liker ikke kaffe heller, ingen som stiller spm ved det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå