Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #28 Skrevet 25. februar 2011 Ja det der må jeg prøve:) Lurer på åssen det funker, jeg har jo så mange sånne duker igjen etter bestemor. Noe må jeg jo få brukt dem til;P
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #29 Skrevet 25. februar 2011 Følger egentlig bare to blogger, og det er: http://tegnehanne.blogg.no/ og http://moradiogjeg.blogg.no/ Til tider ganske artige greier.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #32 Skrevet 25. februar 2011 Jeg syntes den bloggen var litt over kanten rosablondete? Men ser jo ut til at oppskriftene er gode, så mulig jeg får se igjennom fingrene med det.. hehe Får litt fnatt av alle bloggere som skal ha rosa og blonder på absolutt alle bildene sine..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #33 Skrevet 25. februar 2011 23:34 igjen.. det var til passionforbaking bloggen.. Lammelaarbloggen har jeg ikke tittet innom, men den høres ikke rosablondete ut i hvertfall Får titte innom nå
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #34 Skrevet 25. februar 2011 eg stemmer for ensmakavhonning.com:) elsker også gjenbruk og hobby^^
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #35 Skrevet 25. februar 2011 Så trist...tårene renner her.. virkelig det verste en kan oppleve...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #36 Skrevet 25. februar 2011 http://mittlunerede.blogg.no http://dusepasteller.wordpress.com http://snartkommerstorken.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #37 Skrevet 25. februar 2011 Sorry, ble en leif der: http://dusepasteller.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #39 Skrevet 25. februar 2011 Emmeline sin, blogg, ingen over, ingen ved siden av http://emmelines.blogspot.com/ Hun skriver så bra Jeg er ikke så voldsomt opptatt av interiør, men liker å lese blogger med litt innhold utover interiøret, for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #40 Skrevet 26. februar 2011 www.malindus.blogg.no www.siljehahn.blogg.no (kjenner henne og fulgte den gamle bloggen hennes) www.cindypindy.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #41 Skrevet 26. februar 2011 Veldig trist å lese http://elimariesverden.blogg.no/ Spesielt siden jeg akkurat har fått vite at et nært familiemedlem har uhelbredelig kreft.
Gjest mphs Skrevet 26. februar 2011 #42 Skrevet 26. februar 2011 http://siljesreise.com/ Denne liker jeg:) Masse inspirasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #44 Skrevet 26. februar 2011 assionforbaking ble også min favoritt nå
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #45 Skrevet 26. februar 2011 http://mammatanker.wordpress.com/ Utrolig morsom!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #47 Skrevet 26. februar 2011 Jeg heller orker ikke dissa rosablondete bloggene.. blææ, trenger no mer jordnært!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #48 Skrevet 26. februar 2011 Ei venninne av meg som tar de mest vidunderlige babybilder!!! http://drommefangerenfoto.blogspot.com/ Virkelig verdt å se for dere som venter barn, og dere som har:-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #49 Skrevet 26. februar 2011 Kanskje man kan lage lampeskjermer på samme måte som de skålene?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2011 #50 Skrevet 26. februar 2011 http://lillaellyskampmotjeb.blogspot.com/ Lille Elly, født 24. feb 2009, med diagnosen JEB. Hennes mamma som skriver SÅ bra om hverdagene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå