solei Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Det var så trist, han var så flink. Hva var det som skjedde?
2010 Mammaen Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Var det ikke han som tok overdose eller var det en annen? Rap er ikke min sterke side...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. februar 2011 #4 Skrevet 26. februar 2011 Har familien fått svar på obduksjonen nå da Moe?
Monajenten Skrevet 26. februar 2011 #5 Skrevet 26. februar 2011 Tror det moe mente, var at hjertet slutter jo å slå når man dør...familien ønsker ikke at det skal spekuleres i dødsårsaken, det spiller uansett ingen rolle for vi får han ikke tilbake likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå