Gå til innhold

Cerazette

Mamma til snart 3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bare slutte når som helst på dem, altså når som helst på brettet? Eller burde man feks vente til slutten eller på starten?

Har hatt mensen i 5 uker nå, og tålmodigheten min er på bunn!! Skal til syden om en mnd også og har ingen planer om å ha mensen der..

Dere som blødde konstant med cerazette og valgte å slutte, når stanset blødningene?

Vet man burde gi pillene en 3 mnd sjanse eller noe, iallelfall bruke opp pakken. Men når man er godtesyk, hormonell, sur, kvisete osv hele tiden så er det vanskelig å holde ut gitt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet midt i et brett, av akkurat samme grunn som deg, jeg holdt på å bli gal.

Jeg småblødde noen dager etter at jeg sluttet med dem, men husker ikke hvor lenge egentlig...

Skrevet

Hei. Alle pillene er like siden det ikke er østrogen i dem,så en kan slutte når en vil. Folk har forskjellige reaksjoner på pillene. Har gått på de i 3år og har ikke en eneste blødning. Mens noen blør mer enn vanlige pillere. Så folk må bare finne hvilken som er den rette for en egen.

Skrevet

Så det er flere som bare blør og blør altså! Hehe, trodde virkelig at det var no galt med meg her, for jeg har blødd i 3mnd nå, hver bidige dag... Når jeg tror det er over, så kommer det for fullt igjen en time etterpå.. Nedtur, hehe...

Utrolig kjedelig altså.. Har gått på dem før, å da reagerte jeg ikke slik, men nå etter fødsel nr 2 så gjør jeg visst det..

Jeg kan ikke gå på noe annen prevensjon heller, da jeg har ladens... Noen som har fortsatt eeenda litt lenger, selvom det har blødd hele tiden, hvor det til slutt har gått over, eller vil jeg blø i all evighet?!:P

Skrevet

Hei!

Jeg sluttet midt i brettet omtrent. Blødde i godt og vel en uke etter siste pille, men nå blør jeg ikke lengre! Og humøret er nå nesten tilbake :-) Å for en lykke å bli kvitt hormonene!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Cerazette er noe dritt altså, har aldri reagert sånn på noen prevansjon før så, irriterende!

Jeg får gi den et par uker til tror jeg, også slutter jeg. Forhåpentligvis har blødningene sluttet til sydentur i starten av April da!! :)

Skrevet

Jeg kan heller ikke gå på andre pillere etter første svangerskap der jeg fikk svangerskapskløe,noe ingen trodde på. Alle sa det var normalt og klø,dysja 3ganger daglig og fikk ikke sove.

Ble lagt inn på sus pga det,så fant de ut at jeg hadde rett..

Noe som gjør at jeg ikke kan ha prevansjon med østrogen i. Så cerecette er de eneste pillene jeg kan ha.

Skrevet

Jeg ble ikke stabil første gang før etter andre brett.. altså 2 måneder. Nå er det ikke noe problem lengre. Prøv å ta de til samme tid hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...