me82 Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Kan ekstrem kvalme komme plutselig over natta? har vært kvalm siste ukene men i går var jeg dårlig hele dagen. kasta opp noen ganger. i dag like så bare ikke kastet opp enda. Trodde først de var omgangsjuke men kjenner jeg får litt hetta her er 7+4
HegeAE Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Det er enten eller. Er du opplagt og i fin form, så trur eg at det er svangerskapskvalme. Og føler du deg slapp og dårleg (+ evt diare i tillegg), så er det mest sannsynleg omgangssjuka.
koalita Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 vel.. om du begynner å få hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) så er du IKKE opplagt og i fin form nei! kan si det sånn at om det ila de neste to dagene bare blir verre og verre eller forblir som det er så er det nok svangerskapsvalme, men om det blir bedre så er var det nok bare omgangssyken.. Håper på det siste for deg! Om du skulle få diarè i tillegg er sansynligheten desto større for at det er omgangssyken.. Krysser fingrene for at du er bedre i morgen!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Min svangerskapskvalme kom i den uken du er nå. Og er en trofast følgesvenn nå i uke 21 også. Blæh...
me82 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2011 holder en knapp på omgangsyke selv. ingen diare men forstoppelse derimot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå