♥♥ ? ♥♥ Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Min mann blir 35 år 8. oktober og jeg sitter og tenker på om jeg skal arrangere en tur for bare oss to, men hvor ?? Ei langhelg (vi har vært i praha) Har lyst på litt shopping, men ikke for dyrt Noe å se på og finne på Ikke for kaldt Gjerne storby
2010 Mammaen Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Tallinn eller Riga feks? Eller kanskje Warzawa? Man finner rimelige flybilletter og opphold på alle stedene og prisnivået på mat etc er bra.
To små tuller Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 ROMA!!! Fantastisk romantisk by, utrolig mye å se på, shopping (men ikke spes. billig...) og nydelig mat. Jeg syns Roma slår både Praha og Paris. Har vært i Riga; Dyr og kjedelig by syns jeg, men det er bare en personlig mening. Blir sikkert herlig å komme seg avgårde med mannen og få et avbrekk i hverdagen. Uansett hvor dere drar, så ha en ordentlig god tur!!
___ Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Hvis det skal være en gave til din man synes jeg du skal velge et sted som er kjent for noe din man er interesert i. Liker han fotball kan dere jo dra til byen som har favorittlaget ham. Liker han å være ute kan dere dra på hundespanntur i NordNorge osv. London og biletter til et ToppGear program? En konsert et sted? Hvilke interesser har han?
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Ser noen foreslår Roma, ja det er fantastisk, men ett av de dyrere stedene å både bo og spise. Vi vurderte Roma for noen år siden, men fant ut at skulle vi bo sentralt, måtte vi ut med en formue i hotellopphold. Skal dere til Italia, anbefaler jeg Bergamo, Firenze eller Lucca. Ellers er det jo mange fine byer I spania, men rimeligst er det nok i Tallin, Warsawa, etc. Har vært i Tallin midtvinters, fin by, men var minus 24 når vi var der..hehe.. Sikkert fint å dra i Oktober. Billig og bra hoteller og mye fint å se.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2011 Ja han interësserer seg for fotball, men da for Rosenborg og han er fra Trondheim. Hadde liksom tenkt å reise lenger enn en tur til svigermor !! (vi bor i stavanger)
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2011 Hans store lidenskap er biler, og da spesielt Ford Sierra Coswort. Noen som vet om noe spesielt i den forbindelse ?? Han ser ikke på alle disse bilprogramma på tv.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2011 Noen som har prøvd Bulgaria på den årstiden ? som vet hvordan været er da ? Det fristet ikke med minusgrader i Tallin og vi har vært i Italia.
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Siden han er bilinteressert kan jeg anbefale Luzern i Sveits, hyggelig by med fint transportmuseum. Har dere mulighet å skeie ut på hotelfronten er det et fantastisk hotel der som faktisk heter "The Hotel" www.the-hotel.cz Det er tar ca 1time med tog fra Zurich til Luzern.
Gjest Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Jeg skrev adressen feil: www.the-hotel.ch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå