lykkeliten1 Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 hei, jeg har hatt det noen ganger. Kommet bare litt rødt på papiret etter at jeg har tisset..Litt rødt, vannaktig. Slik var det for meg ihvertfall...
fruktkake Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2011 Hei;) Takk for svar! Jeg hadde fjerde dag med positiv el-test i går, negativ igjen i dag. Men i går kveld etter sex, og en halvtime med beina i været, så gikk jeg på badet for å tørke "restene" og det var lys rosa alt sammen. Ikke noe friskt eller rødt..bare lys lys rosa. Kan dette ha vært tegn på at egget endelig slapp??
Endeligtobarnsmamma Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Eller et resultat av sengekosen... Den gangen jeg hadde en slik blødning var det blod rester i selve EL slimet, litt som lange blodtråder inni på en måte. Resultatet er nå 2 år og verdens herligste
fruktkake Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2011 Håpe jeg er like heldig som deg da
ispinne Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 mrs_mana, der var du jo igjen^^ lyst å adde meg på msn?
fruktkake Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2011 lys rosa farge på ''sølet etter sex'' i dag også.. da kan det vel ikke ha noe med el å gjøre?? nå skjønner jeg ingenting.. hva kan det være??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå