gulda Skrevet 25. februar 2011 #1 Skrevet 25. februar 2011 Tenk at vi har kommet så langt, babyen og jeg! Trodde ikke vi skulle komme gjennom halve 1.trimester en gang pga mye blødninger, dårlig hcg-prøve osv. Og så er vi plutselig i 3.trimester! Denne lille tassen har virkelig lyst å se det som er utenfor magen, for han har kloret seg godt fast! Så er utrolig glad for å ha kommet så langt, og at sjansene er gode nå hvis noe skulle skje før tiden. Det er veldig gøy med ordinær ultralyd, og sånt i 2. trimester, men nå gleder jeg meg til at det nærmer seg at jeg får se den lille, høre om alle som nærmer seg fødsler, og alle som får sine nydelige babyer. Så nå er vi klar for 3.tri!!!
prøverigjen:) Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 hihi så koselig;) er ikke lenge igjen nå!!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Flytter hit i dag jeg også. Herlig! Jeg synes tida går fort, merkes at jeg har en travel jobb, pusser opp hus (selv om det er mannen som jobber med det....) og har ei jente på 4.
Sessan <3 apriljente Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Velkommen etter, dere har mye å se fram til i dette trimesteret håper tiden hos dere går fort
jente_80 Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 me too Min første dag her inne...! Kan ikke helt skjønne det... har ikke vært igjennom det samme som deg, men vår lille IVF-jente er et lite mirakel i seg selv
gulda Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2011 Vi er en del som skal ha rundt samme tid, da! Det er morro. Var en uke over termin sist, så håper det ikke drøyer like mye denne gang.. Skal bli morro å følge dere alle frem til fødsel! )
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Velkommen hit til 3tri =) Siste etappe nå!
Torjus og Lones mamma Skrevet 26. februar 2011 #9 Skrevet 26. februar 2011 Jeg gikk også ei uke over sist. Håper virkelig at babyen kommer noen dager tidligere denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå