Gå til innhold

Erfaringer med kjøp av emmaljunga vogn i sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å stikke over grensa å kjøpe emmaljungavogn siden den opprinnelig er svensk og det er bedre priser i landet der. Noen med erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011 <3
Skrevet

Har hørt at det er vanskelig å få fixet svensk kjøpte vogner i norge ? Vet ikke om det stemmer da jeg ikke har hatt den type vogn selv, vår lokale vogn butikk tok vist ikke inn vogner kjøpt i svergie hvis det var noe (?)

Skrevet

Vi har kjøpt 2 Emmaljungavogner på Kattis i strømstad.

Ikke noe problem, så lenge man ikke bor altfor langt unna. Som ei over her skrev, det er ikke alle butikker som vil reparere vogner som ikke kommer fra "sin" butikk. Men, når det er sagt så har vi aldri hatt behov for å reparere vogna heller.

Uansett, så er det fantastisk bra servise på Kattis. Vi har vært kjempe fornøyde!

Skrevet

Kjøpte vogn hos Kattis for 2 år siden. Gikk veldig fint. Sparte rundt 2000 på vogna. Har slått understellet skjevt (på fly) 2 ganger, ikke noe problem å få det fikset her i stavanger ihvertfall. Betalte 200kr for ny hjulstang + arbeidet. Er man er sertifisert for emmaljunga tror jeg de må ta inn vognene for reperasjon uansett ,men du må sannsynligvis betale for det.

Skrevet

Vi kjøpte vogn på Kattis Babyshop i Strømstad forrige helg :-)

Vi betalte 7990 SEK for en Edge Duo med stelleveske og regntrekk.

Fikk supergod hjelp synes jeg, og han i butikken sa at fikk vi problemer var det bare å ringe. Du har krav på å få vognen din fikset i Norge selv om du kjøpte den i Sverige, men du kan måtte risikere å betale butikken i Norge for å utføre arbeidet, men ikke for delen om det går på garanti.

Lykke til :-)

Skrevet

Vi kjøpte også på Kattis i Strømstad, sparte mye på det og er super fornøyde:)

Skrevet

Vi kjøpte også på Kittis Babyshop i strømstad og er kjempefornøyd. I begynnelsen virket det som det var noe galt med det ene dekket på vogna, for den svingte mot den ene siden. Vi ringte Kittis og de guidet oss til å fikse det selv. Det tok 2.min. Ellers har vi i løpet av de 2 årene vi brukte vognen, ikke hatt noe form for problem og vi skal bruke samme vogn til nr 2 som er på vei. I tillegg til å spare masse penger og fikk oss en fin tur til Sverige:) så fikk vi også mye bedre service enn mine venner i Norge har fått. De forklarte alle finesser og viste oss. Brukte god tid og satte vognen sammen mens vi var der. Vi ville gjort det samme igjen.

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte vår emmaljunga vogn i Sverige. Vi betalte 5700 svenske kroner, hadde kommet på rundt 8000 kr i Norge. Mye å spare :) Vi har vært veldg fornøyd med vogna, og var veldig fornøyd med servisen! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...