Gå til innhold

Erfaringer med kjøp av emmaljunga vogn i sverige??


Ariela

Anbefalte innlegg

Tenkte å stikke over grensa å kjøpe emmaljungavogn siden den opprinnelig er svensk og det er bedre priser i landet der. Noen med erfaringer rundt dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi dro til danmark, da vi fant ut at den var mye billigere der! Forstå det dem som kan. Vi tok fergen fra kr.sand, og i forkant hadde jeg snakket med en butikk rett utenfor aalborg, som forhandlet den vognen vi ønska, (edge duo med karbonunderstell og sort/stål farger...+ stelleveske i samme serien/fargen) slik at vi visste de hadde den på lager. Samtidig kjøpte vi seng, madrass, stellebord, bilsete, og div klær/utstyr, ble rett rundt 11.000 norke kroner, så et kupp spør du meg. I norge havnet jo vognen + stelleveska på 10.000,-

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare underskrive det Ariela skriver...

Vi oppdaget at de butikkene vi sjekket i Sverige faktisk var dyrere inn Norge (selv iregnet valutakurs), mens i Danmark var det aller billigst.

Har sett Edge ned til 6500 danske, og der er forskjellen i valuta ikke særlig stor (ca 4/5 % forskjell...)

På Emmaljunga sine sider kan du lete frem butikker i forskjellige land, så kan du finne en som ligger lett tilgjengelig for deg:)

http://www.emmaljunga.com/se/Hitta_aterforsaljare-5.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vår emmaljunga city cross på Kattis babyshop i Strømstad. Var tilbake dit nå og kjøpte søskenstativ og bag :) Kan anbefales. Serviceminded og flinke som de er der. Veldig greie å ringe til for å sjekke hva de har på lager (har stort sett det meste da), pris etc. De holder også av om det er noe man trenger

 

http://wp.kattisbabyshop.se/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en stor kjede, husker desverre ikke navnet. Men kjeden har nok sammen prisen over hele landet, vi valgte bare akkurat den butikken, siden vi dro fra kr. sand til hirtshals, og hadde lyst på en tur til aalborg.

Jeg søkte bare på gulesider.dk, og salg av barneutstyr. Så ringte jeg de nærmeste butikkene til aalborg og valgte en tilfeldig som vi gjorde avtale med. Dansker er hyggelige og serviceminded, lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp bestilt en Emmaljunga Classicsport m/city bag i sverige, på Kattis i strømstad. Vi kommer til å betale 7300,- svenske kroner, og med kursen så sparer vi nok en 1800 kr kan jeg tenke meg.

 

Det vi får da er selve vogna, city bagen, regntrekk, myggnetting, stelleveske og fotsekk:)

 

Her i norge ville det kommet i overkant av 8000kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte emmaljunga city cross m/ bag, stelleveske, regntrekk, fotpose i skinn til 8000 sek. Så vi sparte mykje på de:) veldig fornøgd :) de va på kattis. Lykke til i jakten;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kvitteringen, butikkkjeden i danmark heter: ØnskeBørn. Og prisen for vogna i danske kroner var: 5499,- En Edge Duo Combi med fagen Sport carbon. Pusletasken ( he he stellevesken) kommer i tillegg til denne prisen. Vi fikk forhandlet oss fram til en avtale om 10% rabatt på alt vi kjøpte. Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. I går kom vi hjem med vogna vår fra Sverige,jeg er så fornøyd:):):)

 

Vi var også på kattis babyshop. Vi bestille vogna på forhånd for vi ville ha jeans black fargen og den måtte bestilles. Tok ca 2 uker før de hadde vogna. Så for city cross med bag og det utstyret som følger med+ dyne,pute,sengetøy,laken og et utrolig fint pingu leketeppe betalte vi 9000 svenske.

Ikke noe problemer å komme seg over grensa heller;)

 

Nå gleder jeg meg bare til gutten kommer,så vi kan ut og trille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...