Gå til innhold

ikke lnege igjen nå mars damer til måneden vår er her =D


de tre bukkenebruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, nå er det bare 29 dager igjen til termin :) dagene går så fort, syns jeg nettopp har fått ferdig middag og så skal man legge seg igjen og nok en dag er over. men med 3 barn i fra før så har man jo litt på planen for dagen :) jobber de 2 siste vaktene mine nå i helga også, så nå skal det bli godt med "fri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt nå ja... Hva gjør dere egentlig i permisjonstiden da damer? Prøver å bake og trene litt, gjøre de siste forberedelsene til veslenurket kommer, men jeg merker at det ikke skal så mye til før jeg blir sliten... og kjeder meg... Godt å ligge på sofaen å slappe av også da, kan jo bli ei stund til den anledningen byr seg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 dager igjen til termin:)

 

Ser fram til å komme over til mars nå altså.. Håper tiden går fort til prinsen kommer :) Er så spent <3 Og lei alle plager som har fulgt med nå på slutten hehe.. men det kommer noe veldig godt ut av det her da :)

Ett herlig nytt familiemedlem <3<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå gleder vi oss til lillemann skal komme, termin den 15.3.

Skal på ul til mandag, forhåpentligvis har han snudd seg, var seteleie for 10 dg siden... Har ikke lyst på ks, men det blir det hvis det er seteleie, og da er det vel baby før neste helg. Krysser fingrene for at han har snudd seg, har ikke lyst på ks, men vanlig fødsel!

Ellers, hva gjør man disse 3 ukene før termin? Jeg gikk ut i perm på mandag, men har jobbet hele uken lel, er jo ferdig med alle forberedelser, så det blir litt lange dager i den siste ventetiden syntes nå jeg da ;-)

Håper våren kommer snart, er skikkelig klar for trilleturer - uten snø på veien - lykke til alle mars mager!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager til termin=) plutselig har det egentlig gått fort...Jeg trodde det hadde gått opp for meg at nå skal jeg bli to barns mamma, men...når jeg tenker på det nå...så har det ikke helt gått opp for meg allikevel...he...men jeg gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...