Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 du får prøve å ringe mannskapet å høre
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Borte vekk! Uff, håper de tre siste har berget seg på en eller annen måte...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Bittelitt usmaklig, 08:13. Men min teori er at båten har blitt utsatt for uvær og ising så har den kantret og sunket. Tror Kpt. Andhøy og han unge gutten bør begynne tro på skjebnen da de gikk i land like før. Tror desverre de tre er omkommet, men man må jo håpe.
Cat.68 Skrevet 25. februar 2011 #5 Skrevet 25. februar 2011 Dem har funnet en livbåt som stammer fra Berserk. Den var tom, og ingen synlige tegn på at noen i hele tatt har vært i båten. Jeg begynner å mistru nå jeg . Dette synes jeg er fryktelig. Har skikkelig sansen for de gutta der, og ikke minst det dem gjør/ gjort for beboerne i Tangerudbakken. Håper så inderlig på et mirakel, at man finner dem, og at dem er i livet og har det bra.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 HI her.. Ja, jeg har også sansen for de. Så syns dette er grusomt. Håper de lever. Han mr. Andøy trodde jo de var i live. Så får håpe han har rett:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Ja, Andhøy og en annen var gått i land. Resten har nok tatt en "Titanic".....tror jeg.....Uff så trist:-(
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Ja, Andhøy er dritfin og veldig god i senga:-P
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Noen klamrer seg fortsatt til håpet om at de tre som var igjen på skuta har kommet seg unna orkanen, men det ser mørkt ut. Leteaksjonen har pågått i 3 døgn uten at de har funnet annet enn en tom redningsflåte. Andhøy og en 18-åring fra Bergen kjører ATV på isen for å komme seg tilbake til kysten og lete videre. De har vært en tur på polpunket. Kjempekjedelig hvis båten har forlist med tre unge menn ombord....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå