Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Den er nettopp påbegynt, men her starter jeg med å få orden i kaoset. Bare det å få satt ord på ting fra begynnelsen er en utrolig god følelse! Til slutt ender jeg faktisk opp i en helt normal familie som gift tobarnsmor med et bitte-lite hus som ikke er altfor fancy og en helt ok jobb jeg trives i. Deilig å endelig få satt perspektiv på ting!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Du er flink å dikte Og dyktig til å skrive
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Gud så kjedelig....tror du skal holde deg til din egen fantasidagbok jeg....er ikke noe interessant for oss andre ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Svar for deg selv da dame! Ikke kom her og si "oss andre"! Stå på HI, bra skrevet!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Bra skrevet, gleder meg til fortsettelsen:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Jeg skjønner egentlig ikke hva som er det store kaoset...?? Kommer det etterhvert eller?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 SKulle det være en vanvittig historie, eller kommer det senere? Har lest bedre blogg enn denne for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 Eh, hvilket perspektiv er det du rabler om? Det er da ikke hårreisende saker du har utbasunert (jfr. "skike til verden")... Forøvrig mistenker jeg at der er du som har postet de fleste "bra skrevet"-innleggene her. Men, men. Lykke til med terapi og intetsigende blogg. Det var 3 minutter av livet som jeg aldri får igjen, så jeg titter nok ikke innom flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Vanvittig historie? Phø...verdens kjedeligste blogg. Og heller ikke bra skrevet.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 ikk noe for meg.den vanvittige historien dukka aldri opp
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 .....burde bloggen heter. Var ikke noe vanvittig med den, heller ikke så veldig bra skrevet. Overskriften din var misledende HI.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 Du prøver hardt, men får det ikke helt til. Ikke forfatteremne.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 Det finnes ikke noe så kjedlig, intetsigende og navlebeskuende som en blogg. Denne var intet unntak..ZZZZZZZZZZzzzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå