Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Syns jeg har sett det på bloggen... Hun har da ikke vært så tynn tidligere..
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Hun har alltid vært slank:) Kommer sikkert an på vinkelen på bildet også.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Hun har nok alltid vært slank, men har hørt rykter om at d ik går så veldig bra hos de nå, så d kan jo være grunnen.. For alt jeg vet er d nok bare rykter!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #6 Skrevet 25. februar 2011 Hun er i tynneste laget nå.. Hun så frisk og flott ut etter 1. fødsel
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor skriver hun så merkelig? Aldri vært borti en så falsk blogg før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå