Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 er madrassen i vognen deres så myk at man ikke kan bruke laken på den? synes den er så tynn og at det blir så hardt for babyen å ligge der.....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Nå skjønte jeg ikke helt. Synes du madrassen er for myk? Eller for hard? Husk at det babyen synes og føler er ikke nødvendigvis det samme som vi føler. Tro meg, de ligger mykt og godt der. Men du kan evt legge et saueskinn i bunnen, det varmer og gir en lunhet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Vi bruker/brukte alltid mykt lammeskinn (til baby) oppå, så synes det ble akkurat passe
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 den er for myk til å ha på laken... da krøller den seg.... men for tynn.... kjennes ut som det blir hardt for babyen.... formulerte meg kanskje ikke noe bedre nå? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå