Gå til innhold

dere med edge vogn..... se hit......


Anbefalte innlegg

Skrevet

er madrassen i vognen deres så myk at man ikke kan bruke laken på den?

 

synes den er så tynn og at det blir så hardt for babyen å ligge der.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjønte jeg ikke helt. Synes du madrassen er for myk? Eller for hard?

 

Husk at det babyen synes og føler er ikke nødvendigvis det samme som vi føler. Tro meg, de ligger mykt og godt der. Men du kan evt legge et saueskinn i bunnen, det varmer og gir en lunhet.

Skrevet

Vi bruker/brukte alltid mykt lammeskinn (til baby) oppå, så synes det ble akkurat passe :)

Skrevet

den er for myk til å ha på laken... :P

da krøller den seg....

 

men for tynn.... kjennes ut som det blir hardt for babyen....

 

formulerte meg kanskje ikke noe bedre nå? hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...