Gå til innhold

Hva er det teiteste du og samboeren din har kranglet om?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hvem som var mest sta.....ubeskrivelig latterlig

Skrevet

alt vi krangler om er teit.. det teiteste forje uke var hvorfor hans eldste barn ikke fikk godteri, etter at hans minste hadde fått til bursdagen, og jeg ga mitt barn en sjokolade for at han skulle slippe å se på.. det var altså greit for han at hans minste barn spiste godis, og de øvrige så på, men når de to minste spiste godis og bare de eldste så på, så var det feil... usaklig av oss begge. enten får alle, eller ingen, .. vi måtte bare avslutte krangelen uten å finne den egentlige syndebukken for det gikk så langt at jeg begynte å gråte av sinne : S hormoner er gøy!

Skrevet

Om Ricky Martin sang live eller om det var playback en gang på The Oprah show. Slå den! Vi ble ordentlig sinte.

Skrevet

signerer den over!! krangler kun om idiotiske ting

Skrevet

Middag! Senest i dag.

Det er så standard, den ene vil ha det og den andre vil ha det. Så prøver en av oss å møte den andre på midten, men alt blir feil.

Han kjefter og er sur, jeg blir stille og lei meg fordi han kjefter og skriker sånn.

Det hele ender med at han spiser det han ville ha og jeg ikke spiser noe hele dagen.

Stikker gjerne i dusjen for å grine litt også :P Lenge leve hormoner og lite søvn!

Skrevet

Jeg syns foreldre som krangler med barn i samme hus er latterlige og egoistiske. Er det noe som skurrer går det an å ta det opp rolig i en samtale eller diskusjon.

Skrevet

jeg ble sur når han gjorde narr av teen mom på mtv idag, selv om jeg egentlig ikke liker serien i det hele tatt og bare hadde det på som bakgrunnslyd.. jeg følte han burde sette seg inn i hvem han snakka drit om, ellers hadde han ingen rett til det.. jeg ble dritsur og grein av ren frustrasjon, han skulle heldigvis på jobb så det ble ingen skikkelig krangel ;) jeg har sagt unnskyld nå da :)

Skrevet

jeg prøvde en gang å starte en krangel med at han ALDRI ville være med på en krangel/diskusjon. At han var konfliktsky... Kom ingen vei. Blæææ

Skrevet

Vi skulle lage pizza sammen en gang, og siden vi liker veldig forskjellige ting på pizzaen så delte vi pizzabunnen i to på midten. Vi hadde vært småsure på hverandre hele kvelden, og når vi skulle ta på kjøttdeig så begynte vi å krangle fordi "du fikk mye mer enn meg!", haha!

Senere på kvelden så lo vi bare av hverandre fordi vi var så teite :)

Skrevet

Om osten skulle drysses over alle ingridiensene eller om den skulle være rett over tomatsausen. Endte i at jeg gikk og la meg og skreik fordi jeg trodde han mente at pizzaen jeg laget ikke var bra nok. Var gravid da så kan unnskyldes:p

Vi krangler om idiotiske ting noen ganger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...