Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 kjøpte en utstillingsmodell altså en pc i dag på lefdal...har jeg noe angrerett eller kan jeg bytte den i mårra? internett går nesten ikke på den...er ikke fornøyd kan jeg da få pengene igjen???
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Er den defekt kan du klage og få feilen utbedret. Bare angrer du har du ingen rett til å bytte eller heve kjøpet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Angrefristloven for 14 dager gjelder dessverre kun ved postordrekjøp. Kan jo hende du får byttet den likevel i butikken. At internett "ikke går på den" høres ikke ut som en pc-feil men mer som et nettverksproblem f.eks grunnet for lav hastighet eller feil innstillinger. På den annen side, om pc'n har veldig dårlig kapasitet, kan det sikkert innvirke på internett-funksjonen, men maskinens kapasitet oppgis jo alltid ved kjøp (står i pc'ns papirer).
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 okey..for nå leste jeg at man har 30dagers angrerett??hva stemmer egentlig? hi
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Du har ikke noe krav på å få byttet i forhold til angrefristloven, men leftal har en returrett selv som du kan benytte deg av. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=5YasGQVm_dAAAAEopjJ79v0Y Fortell dem hva du ikke var fornøyd med og spør dem hva du bør kjøpe i stedet for får å slippe problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå