Gå til innhold

Hjeeeelp meg litt ang angrerett på pckjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en utstillingsmodell altså en pc i dag på lefdal...har jeg noe angrerett eller kan jeg bytte den i mårra? internett går nesten ikke på den...er ikke fornøyd kan jeg da få pengene igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den defekt kan du klage og få feilen utbedret.

Bare angrer du har du ingen rett til å bytte eller heve kjøpet.

Skrevet

Angrefristloven for 14 dager gjelder dessverre kun ved postordrekjøp. Kan jo hende du får byttet den likevel i butikken. At internett "ikke går på den" høres ikke ut som en pc-feil men mer som et nettverksproblem f.eks grunnet for lav hastighet eller feil innstillinger. På den annen side, om pc'n har veldig dårlig kapasitet, kan det sikkert innvirke på internett-funksjonen, men maskinens kapasitet oppgis jo alltid ved kjøp (står i pc'ns papirer).

Skrevet

okey..for nå leste jeg at man har 30dagers angrerett??hva stemmer egentlig?

hi

Skrevet

Du har ikke noe krav på å få byttet i forhold til angrefristloven, men leftal har en returrett selv som du kan benytte deg av.

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-ByCategoryID?CatalogCategoryID=5YasGQVm_dAAAAEopjJ79v0Y

Fortell dem hva du ikke var fornøyd med og spør dem hva du bør kjøpe i stedet for får å slippe problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...