Gå til innhold

UL i uke 6


Gjest

Anbefalte innlegg

da har jeg vært på UL, er 6 uker på vei i morgen.

kunne ikke se noenting verken med utvendig eller innvendig apparat :-(

legen mente det kunne være noe der , men hun var ikke den "flinkeste på å gjøre UL" sa hun, så hun fikk ikke til å se hele livmora??

eneste hun så var at livmorhalsen virket ganske tykk?? skjønner ingenting....

 

uansett, siden jeg bare har fått mer og mer symptomer i det siste sa hun at jeg skulle vente 14 dager og ta en ny test og ringe tilbake?? DET er jo LENGE til!!

 

huff, kjenner jeg begynner og bli utålmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så tidlig kan det være vanskelig å se noe. Fikk samme beskjed med min andre. Siden de ikke så noe, så sa de at jeg enten ikke var så langt på vei som jeg trodde, eller så var det en mulighet for SA.

 

De var ikke sikre, og de kunne se fostervann i livmoren, og ikke tegn til blod. (Noe med tykkelsen av væsken eller noe). Så da TRODDE de hadde jeg nok ikke hadde mistet den, men siden de ikke så fosteret måtte jeg komme tilbake. Var forferdelig. Trodde at kanskje jeg hadde en SA. Ble dessverre litt stresset av det. Men 14 dager etterpå så gikk de inn igjen med UL, og da så vi et bittelite hjerte banke. Det var et så fantastisk øyeblikk!

Så ikke fortvil helt enda. Det er ikke uvanlig at det kan være vanskelig å se noe så tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord :)) håper vi ser noe neste gang:) lurer på om jeg klarer å vente 14 dager med å teste, skal jo ikke ta så lang tid før HCG nivået er nede igjen når man mister så tidlig? så vet jeg iallefall litt mer før UL hvis testen er sterk da;))

håper håper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...