Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Min mann vurderer å jobbe utenlands. Han vil da bli borte fra familien (vi har barn på 4 og 6år) i ca 200døgn per år. Han vil være borte i ca 1mnd. for så å ha fri en liten periode. Det er jo pengen som frister oss. Han vil tjene godt. Men er det verdt det? Håper noen kan dele sin erfaring med å ha en slik ordning.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Er alene med barnet på 2 år i 3 uker av gangen. Har alltid hatt det sånn siden jeg ble kjent med han, så funker fint for oss! Litt pes blir det jo alltid, nå har jo dere større barn som klarer seg selv bedre. Hvor lenge varer den lille perioden han kommer til å ha fri da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå