gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 hei hei trenger litt hjelp når det gjelder el.. når begynner dere å teste med el tester?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 27. februar 2011 #4 Skrevet 27. februar 2011 Først gang jeg gjorde det, tok jeg fra mensslutt til EL kom å den var blitt negativ. Jeg syns det var greit å få se når den kom, egentlig. Ellers så har jeg tatt ca fra dag 10-12 og frem til EL.
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2011 oki takk for svar:) jeg fikk mensen den 23 å er ferdig i dag. kan ta en i dag da bare for å se hehe når på dagen brukte du å ta den da? å hvor mange brukte du om dagen? er helt ny på dette med å teste om el... så takker for svar å råd =)
Lillefrø med nr 2&3 Skrevet 27. februar 2011 #6 Skrevet 27. februar 2011 Hei! Denne linken er veldig fin om EL-testing http://pernille.info/faq_egglosningstest.htm Det anbefales vel helst å teste på ettermiddagen. Idag testa jeg klokka 12, da den ble positiv ble jeg veldig overrasket fordi jeg trodde egentlig EL skulle komme neste helg, så testa igjen rundt 1600 og da var den enda mer positiv! Bare husk at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn teststreken, det vil vel alltid være to streker som vises såvidt jeg har forstått.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Jeg begynte på dag 9 etter mensen begynte, og fikk el på dag 11. Hvis man hadde 26 dagers sykluser skulle man visstnok begynne å teste da..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Jeg testa 1 hver kveld ca på samme tidspunkt
gulljenta mi <3+ en til;) Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2011 tuuusen takk alle sammen for god hjelp =)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå