Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 synes begge to er veldig fine.... Tindra er i samme gate...elsker de navnene....
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Begge er fine navn. Saga er litt finere
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Liker ikke noen av de spesielt godt, men om jeg må velge - Saga.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Til ett barn? hunden min heter Saga.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Jeg lurer også på om dette er barnenavn? Er de godkjente til å bruke også? Aldri før hørt navnene. Så ingen favoritter her.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Jeg synest Vilja er utrolig fint!! Men Saga var fint det også..hmm..ikke enkelt.. Barnet får et nydelig navn uansett!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Vet om en nydelig Kinesisk Spisshund som heter SAGA
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 Begge er fine, men jeg synes Saga er finest og ville valgt det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 Det er da ingen navn som må være godkjente for å kunne bruke de..... (etter at navneloven ble endret) Til HI, jeg liker Vilja best. Veldig pent. Saga minner meg litt for mye om Saga (Simon, var det det hun het igjen?) av Isfolket
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #13 Skrevet 24. februar 2011 saga som i saga kino? vilja? er det et navn? hvordan sier man det?
3 nøtter til Askepott Skrevet 24. februar 2011 #16 Skrevet 24. februar 2011 Synes begge 2 var fine. Kjenner ei som heter Saga. Har selv en sønn som heter Ask Vilje, hadde det vært jente hadde jeg hatt Vilja som mellomnavn til henne.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #18 Skrevet 25. februar 2011 flotte navn Jeg ville gått for Vilja
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #19 Skrevet 25. februar 2011 Vilja er et nydelig navn! Saga er tøft og spesielt. Tror jeg liker det også Men hadde tatt Vilja!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #20 Skrevet 25. februar 2011 jenta mi skal hete Saga, så da sier jeg selvfølgelig Vilja til deg... ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå