Gå til innhold

Vilja eller Saga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes begge to er veldig fine....

Tindra er i samme gate...elsker de navnene....

Skrevet

Begge er fine navn. Saga er litt finere

Skrevet

Liker ikke noen av de spesielt godt, men om jeg må velge - Saga.

Skrevet

Til ett barn?

 

hunden min heter Saga.

Skrevet

Jeg lurer også på om dette er barnenavn? Er de godkjente til å bruke også? Aldri før hørt navnene. Så ingen favoritter her.

Skrevet

Jeg synest Vilja er utrolig fint!! Men Saga var fint det også..hmm..ikke enkelt..;) Barnet får et nydelig navn uansett! :)

Skrevet

Vet om en nydelig Kinesisk Spisshund som heter SAGA :)

Skrevet

Begge er fine, men jeg synes Saga er finest og ville valgt det.

Skrevet

Det er da ingen navn som må være godkjente for å kunne bruke de..... (etter at navneloven ble endret)

 

Til HI, jeg liker Vilja best. Veldig pent.

Saga minner meg litt for mye om Saga (Simon, var det det hun het igjen?) av Isfolket :)

Skrevet

Saga :)

Skrevet

saga som i saga kino?

 

vilja? er det et navn? hvordan sier man det?

Skrevet

Synes begge 2 var fine. Kjenner ei som heter Saga. Har selv en sønn som heter Ask Vilje, hadde det vært jente hadde jeg hatt Vilja som mellomnavn til henne.

Skrevet

flotte navn :)

Jeg ville gått for Vilja

Skrevet

Vilja er et nydelig navn! :)

 

Saga er tøft og spesielt. Tror jeg liker det også ;)

 

Men hadde tatt Vilja!

Skrevet

jenta mi skal hete Saga, så da sier jeg selvfølgelig Vilja til deg... ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...