HM29 Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Testet positivt i går og tok ny positiv test i dag Ihht siste mensdag så var den 20.01. og er da ca 4 uker på vei (fosteres 4. uke). Hvordan symptomer er da vanlig? Jeg føler et lite "press" nederst på høyre side og litt murring og "bevegelse" i magen. Er dette normalt? Sikkert dumme spørsmål, men det er jo nytt
Aina87 Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 jeg kan ikke huske at jeg hadde noen symptomer da jeg var 4 uker på vei.. Men dette er jo så forskjellig.. sikkert mange som får symptomer like tidlig som deg..
enil85 Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Jeg er ca. likt med deg. kjenner også et lite press, og mye murring i magen. Er også litt kvalm, men ellers i fin fin form
Fru Hormonell Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Er 4+5 i dag og kjenner heller ikke så mye;-) Klarer faktisk ikke helt tro at jeg er gravid.. Mine "symptomer" er foreløbig: Sover fryktelig dårlig. Våkner at jeg må på toalettet et par ganger om natten,og ligger våken etterpå. I dag gav jeg opp 06:30 og stod opp;-) Litt ømme bryster av og til. (Ikke mye) Mensmurringer og noen stikk av og til, men begynner og avta nå. Ellers ingenting!
*NiniZ* Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har fått veldig ømme bryster,og må oftere tisse,men det er det eneste. Er 5 uker på vei. Har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid,siden det er så få symptomer. Men veldig individuelt hvilke symptomer man får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå