Sjokoladebanan Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 Kommer de igjen senere eller er de ute av serien for godt? Var likso de som gjorde serien bra syntes jeg :-/
Mor&barn Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 De har slutta og kommer ikke tilbake De er liksom i "europa" eller noe lignende.
Gjest Yunie Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Fordi Lucas er en irriterende emokid og Peyton det samme. Det gjelder nesten hele casten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå